Między Renault et Nico Hülkenberghistoria miłosna zakończy się wraz z zakończeniem Grand Prix Abu Zabi 1 grudnia. Niemiecki kierowca, który dołączył do francuskiego zespołu przed sezonem 2017, zostanie zastąpiony w 2020 r. przez Estebana Ocona.
Przed imprezą w Yas Marina osoby odpowiedzialne za francuską drużynę chciały podziękować zwycięzcy konkursu za wkład 24 godziny Le Mans 2015. „Nico to kierowca, który wie, jak zakasać rękawy” – mówi Alan Permane, dyrektor sportowy, który blisko współpracował z Nico zarówno w fabryce, jak i na torze.
I specjalna „alternatywna” wersja specjalnie dla @HulkHulkenberg!
Oficjalne zdjęcia już wkrótce!#RSduch #AbuDhabiGP #Dzień wyścigu pic.twitter.com/r5F70cK7w7
—Renault F1 Zespół (@RenaultF1Team) 1 grudnia 2019 r.
Jest pragmatyczny: chce jeździć i rozwijać samochód, co bardzo nam pomogło. Jego reakcja jest wyjątkowa, ponieważ ignoruje emocje. Nawet po złym wyścigu jest w stanie przedstawić wyważone i konstruktywne raporty. »
Alan Permanente pamięta anegdotę o swoich umiejętnościach technicznych w zakresie zwrotów. „Jego wiedza techniczna była dla nas bardzo cenna. Pamiętam, jak raz na Silverstone w 2017 roku opowiadał nam o szczególnej charakterystyce zachowania R.S.17.
Chciał zwiększyć prędkość w zakrętach i czuł, że siła docisku spada tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Aby temu zaradzić, opracowaliśmy nowe płaskie dno i przygotowaliśmy je na czas przed Grand Prix Wielkiej Brytanii.
Przez chwilę milczał w radiu, zanim się otworzył: „Nic nie powiedziałem, ale gdybyś mógł zobaczyć moją twarz, zauważyłbyś ogromny uśmiech!” To dobrze podsumowuje. Kiedy ma coś do powiedzenia, zawsze warto go wysłuchać. »
Inżynier wyścigowy Nico Hülkenberga, Marka Slade'a, podkreśla wkład byłego pilota Williams i Force India. „Nico przeniósł nas na inny poziom, dołączając do nas w 2017 roku. Niemal z dnia na dzień wznowiliśmy działalność, znów działając jako świetny zespół. Kiedy wiesz, że masz kogoś, kto może wykonać pracę, o którą go prosisz, daje ci to pewną formę podświadomej motywacji.
Jest inteligentny, skuteczny i nie zwleka, pomimo doskonałego poczucia humoru. Jest zdeterminowany, aby działać, wykazując jednocześnie niezwykłą odporność, prawdopodobnie znacznie większą niż reszta z nas, inżynierów!
wysokie ryzyko, wysoka nagroda… tym razem poszło dobrze #JapaneseGP # F1pic.twitter.com/VshDh3dmAQ
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) 15 października 2019 r.
Mieliśmy razem kilka świetnych wyścigów, ale podręczniki historii nie oddają im sprawiedliwości. Praca z nim była przyjemnością. Powiedziałbym, że znajduje się w czołówce koszyka kierowców, z którymi miałem okazję pracować w trakcie mojej kariery. Poczuł się częścią zespołu, bardzo zaangażował się w nasz rozwój i było to bardzo przyjemne. »
Wreszcie Cyril Abiteboul, szef zespołu i dyrektor generalny Renault F1 Team, przyznaje, że trudno jest rozstać się z mistrzem serii GP2 2019. „Zakończenie tej relacji nie było łatwą decyzją, ponieważ ma on wiele mocnych stron: jest doskonałym kierowcą, zawsze zmotywowanym i zdeterminowanym, by chcieć więcej, co z kolei nas motywowało.
Życzymy mu powodzenia na przyszłość i szczerze dziękujemy za jego ogromny wkład w zespół Renault F1 w ciągu ostatnich trzech lat. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)