Leclerc: „99% szans, że będziemy w większych trudnościach niż w zeszłym roku”

Monako potwierdza wątpliwości dotyczące osiągów Ferrari SF1000 przed rozpoczęciem sezonu.

opublikowany 02/07/2020 à 17:37

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Leclerc: „99% szans, że będziemy w większych trudnościach niż w zeszłym roku”

Ostatnie komentarze z Mattia Binotto o właściwościach aerodynamicznych najnowszego jednomiejscowego samochodu Maranello nie omieszkał pogrążyć się w udręce legionów fanów, którzy od 2008 roku desperacko czekali na tytuł mistrza świata. 

Główny włoski zespół faktycznie przyznał, jeszcze przed rozpoczęciem sezonu w Austrii w ten weekend (3-5 lipca), że wyniki odnotowane w tunelu aerodynamicznym nie przełożyły się na tor. W związku z tym podjęto decyzję o wprowadzeniu nowej, istotnej koncepcji aerodynamicznej, która będzie dostępna na Węgrzech dopiero za dwa tygodnie (17–19 lipca). Za późno na grę w tytuł?

« Po zimowych testach wiedzieliśmy, że nie jesteśmy na poziomie, na którym chcielibyśmy się rozwijać, zwłaszcza jeśli chodzi o tempo na udanym okrążeniu w kwalifikacjach., skomentował Charles Leclerc ponieważ czerwony Byk Pierścień.

A potem wszystko się zatrzymało z powodu koronowirusa. Ponownie sprawdziliśmy dane i postanowiliśmy cofnąć się o krok, aby spróbować zrozumieć i zidentyfikować źródło problemów. 

Pozostały jeszcze pytania i będziemy musieli poczekać do kwalifikacji, aby się o tym przekonać, ale istnieje 99% szans, że będziemy mieli większe trudności niż w zeszłym roku ". 

U jego boku (ale nie za blisko, jak wymaga tego protokół Covid-19) jego kolega z drużyny Sebastian Vettel był mniej alarmistyczny. Lub bardziej fatalistyczny; Trudno odczytać emocje na twarzy, gdy jest zamaskowana.

« Po testach w Barcelonie wydawało się nam oczywiste, że nie jesteśmy w grze, zadeklarował Niemiec, który opuści Stabilny pod koniec roku. Bardzo chcieliśmy zobaczyć w Australii, czy nasze wątpliwości są uzasadnione, czy nie. W pewnym sensie nadal tak jest w tym przypadku.

W tym sezonie wciąż jest wiele niewiadomych, nie znamy nawet dokładnej liczby wyścigów. Zawsze będziemy starać się robić wszystko, co w naszej mocy, i wprowadzać zmiany tak szybko, jak to możliwe. Chłopaki w fabryce ciężko pracują.

Po prostu nie było wystarczająco dużo czasu, aby zdobyć tutaj nowy pakiet. Od momentu ponownego otwarcia Grand Prix Węgier, które odbędzie się za dwa krótkie tygodnie, termin był bardzo napięty ". 

Rzadko zdarza się, aby czołowy zespół tak wcześnie przyznał się do błędu w swoim rozwoju. Zatem gigantyczny blef lub komunikacja kryzysowa, aby zawczasu załagodzić sytuację? Pierwsze odpowiedzi w piątek z darmowymi treningami.

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz