15 najlepszych Grand Prix dekady wybranych przez internautów (3/3)

Wielu z Was odpowiedziało na naszą ankietę dotyczącą Waszego najlepszego Grand Prix dekady 2010. Oto wyniki od 5. do pierwszego miejsca, z czerwonymi flagami, okrzykami radości, wyprzedzaniem i deszczem! 

opublikowany 26/12/2019 à 09:28

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

15 najlepszych Grand Prix dekady wybranych przez internautów (3/3)

Grand Prix Europy 2012 – 6 głosów

To niewątpliwie serce miłośników Fernando Alonso kto mówił. Może nawet dwukrotny mistrz świata wśliznął się w głosy, bo Wyścig w Walencji 2012 to jego ulubiony wyścig w F1!

Jeśli pojechałeś pociągiem z F1 Przez dekadę z pewnością przegapiłeś tę próbę Wspólnoty Autonomicznej Walencji, aby mieć własnego lekarza rodzinnego i chodzić po terenach Monako lub Singapuru podczas wyścigu miejskiego. Na papierze projekt jest kuszący, ale w rzeczywistości tor znajduje się w sercu uroczej dzielnicy portowej.

Zanim samorząd rzucił ręcznik w obliczu olbrzymiego zadłużenia w 2013 roku, Grand Prix Europy uratował bohater narodowy Fernando Alonso. Na jego FerrariAsturianin przystępuje do edycji 2012 z drugim miejscem w mistrzostwach i odniósł sukces w Malezji.

Niestety kwalifikacje idą w kierunku czerwony Byk i McLaren. W tym sezonie, w którym zrozumienie opon Pirelli jest chińską zagadką, pole startowe jest zaskakujące. 

Zatem pastor Maldonado (Williams) podpisuje po raz trzeci, przed Lotosem Romain Grosjean i Kimiego Raikkonena. Fernando Alonso o włos nie przeszedł Q2 i wystartował dopiero z 10. pozycji!

Hiszpan ma przed sobą pełną pracę. Jednak nigdy nie należy lekceważyć powalonego byka. Gdy tylko zgasną światła, Fernando Alonso atakuje. Lider Scuderii już przy pierwszym hamowaniu wyprzedza trzech zawodników. Wspinał się raz po raz, osiągając czwartą pozycję, gdy interweniował samochód bezpieczeństwa, aby usunąć zanieczyszczenia powstałe po przebiciu opony pomiędzy Heikkim Kovalainenem i Jean-Ériciem Vergne.

 

 

Tam odbiera trzecie miejsce A Lewis Hamilton opóźniony w swoim pit stopie. Następnie odważnie wyprzedził Romaina Grosjeana na zewnętrznej stronie pierwszego zakrętu od zielonej flagi. Wreszcie wykorzystuje okrutne porzucenie Sebastian Vettel, z awarią alternatora na 34 z 57 okrążeń, aby przejąć kontrolę!

„Doskonała strategia, dobre wyprzedzanie, podejmowanie dużego ryzyka, wszystko działało idealnie, se rappelle le double vainqueur des 24 Heures du

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)