Renault na skraju pierwszej dziesiątki: „Naprawdę rozczarowujące”

Nico Hülkenberg, ofiara problemu z elektryką, nie poprawił swojego czasu na koniec Q2, podczas gdy jego nowy kolega z zespołu, Daniel Ricciardo, nie czuje się jeszcze całkowicie pewnie za kierownicą Renault.

opublikowany 16/03/2019 à 12:04

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Renault na skraju pierwszej dziesiątki: „Naprawdę rozczarowujące”

Renault liczył na przybycie Daniel Ricciardo do wzięcia udziału w walce o Q3 w Melbourne (Australia) w najbliższą sobotę, 15 marca. Nie trzeba dodawać, że to była porażka! Dwa czarno-żółte samochody zakończyły sesję kwalifikacyjną na 11. i 12. miejscu. 

To była tylko kwestia Nico Hülkenberg i Daniel Ricciardo wdarli się do pierwszej dziesiątki. Dokładnie dwie setne dla Niemca i dodatkowa jedna dla Australijczyka. „Trzeci kwartał był zdecydowanie w naszym zasięgu, podkreśla Nico Hülkenberg, ofiara problemu z elektryką pod koniec drugiego kwartału.

 

„Ten drobny problem jest niefortunny, ponieważ kosztował nas miejsce w pierwszej dziesiątce. Straciłem trochę czasu w korku i zablokowałem koło na pierwszym okrążeniu w Q2, ale pokazaliśmy, że mamy tempo i że jesteśmy konkurencyjni. Wiemy, że budzi to ogromne kontrowersje i tyledrobne odchylenia mogą zrobić różnicę. "

Podczas gdy Nico Hülkenberg próbuje się uspokoić, Daniel Ricciardo nie jest przyzwyczajony do znajdowania się w środku stawki. „To nie jest idealne. To zabawne, jak pięć setnych mogło uczynić ten dzień o wiele przyjemniejszym. Pięć setnych to ułamek sekundy, który możemy uzyskać od strony pilota. 

Przyznaję się do swoich błędów zanim skrytykujesz samochód. Wychodząc z ostatniego zakrętu, aby rozpocząć okrążenie na czas, poczułem, że opony są trochę zimne. Zacząłem więc swoje wysiłki, nie będąc całkowicie pewnym siebie. Właśnie tam zmarnowałem czas., analizuje.

Stary pilot czerwony Byk w dalszym ciągu dostosowuje się do struktury francuskiej. « Osobiście było lepiej niż wczoraj. Podczas zimowych testów Naprawdę miałem problemy z hamulcami. Poprawiło się. W obszarze zawieszenia samochód również poczynił postępy. Jesteśmy coraz bliżej tego czego chcę. 

Mały plus: Daniel Ricciardo będzie mógł wybrać wybrane przez siebie opony na początku wyścigu (o 6:XNUMX czasu francuskiego, śledzenie na żywo w AUTOtygodniowo.fr z aktywnym tekstem).  "Oh, Nawet o tym nie pomyślałem! Minęło sporo czasu, odkąd uczestniczyłem w Q3… Mam więc trzy gumki do wyboru (średni, delikatny i super delikatny), OK. Wyobrażam sobie, że mój inżynier już myśli nad strategią, pozwolę mu planować! »

Dyrektor Sportowy Alan Permane Nie owijaj w bawełnę. „ Mieliśmy nadzieję, że oba samochody znajdą się w pierwszej dziesiątce, więc ogólny wynik jest naprawdę rozczarowujący. Daniel nie poprawił swojego czasu podczas drugiego przejazdu. Myśleliśmy, że uda mu się znaleźć jeszcze kilka dziesiątych, co zapewni mu bezpieczeństwo w pierwszej dziesiątce. » Nie jestem pewien, czy w niedzielę dziesiątki tysięcy australijskich fanów będą równie entuzjastycznie nastawieni.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz