Liberty Media wprowadza na rynek F1 TV, rewolucyjną subskrypcję internetową

F1 TV będzie dostępna we Francji w ramach miesięcznego lub rocznego abonamentu, zapewniając wyjątkowe wrażenia, w tym wszystkie wyścigi ze spotkań F1, a także dostęp do archiwów dyscypliny.

opublikowany 27/02/2018 à 17:38

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Liberty Media wprowadza na rynek F1 TV, rewolucyjną subskrypcję internetową

To rewolucja, którą podejmuje Liberty Media. Właściciel Formuła 1 od kilku miesięcy pracuje nad formułą śledzenia Grand Prix poza tradycyjnymi ramami telewizji. To już gotowe: F1 zaoferuje usługę subskrypcji online, która będzie dostępna przez całe weekendy od premiery w Melbourne (Australia) pod koniec marca przyszłego roku.

Wyścigi transmitowane są na nowej platformie o nazwie „Telewizor F1” nie będzie zawierać żadnych stron reklamowych. Co więcej, fani będą mieli wybór 20 kamer pokładowych rozmieszczone w każdym z jednoosobowych foteli.

Wszystko będzie można dostosować : możliwe będzie oglądanie transmisji na żywo z kamery pokładowej lub dwóch kamer pokładowych lub tylko zwykłej transmisji na żywo. Uwagi po francusku zostanie zapewnione, nawet jeśli tożsamość komentatorów nie jest jeszcze znana.

Francuscy fani będą mogli uzyskać tę usługę w ramach abonamentu. Oprócz sesji F1, konferencji prasowych, wywiadów przed i po wyścigu, a także wszystkie dyscypliny pomocnicze (Formuła 2, GP3 Series et Porsche Supercup) seront à suivre en direct.

Wisienką na torcie będzie dostęp do archiwów wideo F1 dla abonentów, „setki godzin archiwów najlepszych momentów” według Mehula Kapadii, dyrektora zarządzającego Tata Communications F1.

F1 TV będzie można oglądać w Internecie za pośrednictwem komputera, ale także poprzez dedykowaną aplikację na smartfony i tablety, zarówno dla Apple, jak i dla Androida czy Amazona. Wkrótce zostaną uruchomione oferty roczne; jedyna ujawniona cena dotyczy Stanów Zjednoczonych, od 8 do 12 dolarów miesięcznie, co powinno odpowiadać abonamentowi w wysokości od 6 do 9 euro.

Dostępna będzie kolejna bezpłatna usługa obejmująca komentarze radiowe i synchronizację na żywo. „Jesteśmy na początku naszej cyfrowej transformacji, zapewnia Frank Arthofer, dyrektor ds. nowego biznesu i technologii cyfrowych w F1. Subskrypcja F1 TV jest wyraźnie skierowana do naszych najbardziej zagorzałych fanów, a chcąc pozyskać nową publiczność dla tego sportu, musimy nadal skupiać się na dostarczaniu entuzjastom wrażeń i produktów. »

„Nasz cel związany z F1 TV jest prosty: zapewnić fanom najlepszą możliwą obsługę oglądania wyścigów na żywo, a także najlepsze doświadczenia klientów w świecie sportu. »

0 Zobacz komentarze)