Po chaotycznym okresie poza sezonem 2009–2010 zespół Saubera rozpoczął rok pełen wrażeń w Grand Prix. C29 nie są na równi i brakuje partnerów. Zgodnie z oczekiwaniami James Key pojawi się w połowie sezonu. I dzieje się cud. Natychmiast dało się odczuć skutki przybycia byłego dyrektora technicznego Force India.
„James Key osiągnął wielkie rzeczy w krótkim czasie, podkreśla Peter Sauber na łamach działu sportowego gazety magazynu motoryzacyjnego. On i jego zespół szybko zidentyfikowali słabe strony C29 i opracowali plan działania mający na celu ich naprawienie, który okazał się pozytywny. Po zdobyciu zaledwie jednego punktu w pierwszych ośmiu Grand Prix, w kolejnych ośmiu zdobyliśmy 36 punktów. »
C30 będzie pierwszy jednomiejscowy Sauber zaprojektowany przez Jamesa Keya. Wystarczająco, aby dodać pewności siebie Peterowi Sauberowi, który będzie liczył na parę młodych kierowców.
„Stawiamy poprzeczkę wysoko i wszystko wygląda dobrze, on kontynuuje. James Key udowodnił w przeszłości, że potrafi projektować szybkie samochody. W 2001 roku mieliśmy jeden z najlepszych sezonów z debiutantem? Kimi Raïkkönen – i kierowca dopiero w swoim drugim sezonie, Nick Heidfeld. Technicznie rzecz biorąc, Kamui poczynił ogromne postępy w 2010 roku i nie mam wątpliwości, co do jego zdolności do dalszego rozwoju w ramach nowych obowiązków lidera. Jeśli chodzi o Sergio, jego talent jest oczywisty. Dla niego będzie to kwestia szybkiej nauki, polegania na Kamui. »
Wicemistrz GP2, Meksykanin Sergio Perez to produkt sektora Telmex, który swoje logo umieści na C30.
z Kobayashiego, 24 lata i Perez, 21 lat, szwajcarski czarodziej stawia na młodość. Czy to się opłaci? Biorąc pod uwagę drugą połowę sezonu 2010, rywalizacja Saubera z Force India w 2011 nie byłaby w żadnym wypadku zaskoczeniem.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)