Si de grands constructeurs (Honda, Toyota et BMW en seulement douze mois) ont quitté la F1przedsiębiorcy nadal wierzą w El Dorado reprezentowane przez tę konkurencję, obserwowaną na całym świecie.
Malezyjczyk Tony Fernandes, założyciel Air Asia, jest jednym z nich, który wskrzesił markę Lotus, należącą do Protona: „Przede wszystkim robimy interesy” – przyznaje bez ogródek. „Była szansa. Kiedy na rynku zachodzą duże zmiany, decydenci tacy jak ja dostrzegają możliwości. Uruchomiłem linię lotniczą trzy dni po 11 września. W tamtym czasie ludzie myśleli, że zwariowałem i uważam, że nadal tak jest w F1. »
„Ale ja wierzę w ten sport” – kontynuował podczas swojej wizyty w Monako na Forum Biznesu Sportów Motorowych. „Poczułem, że nadszedł czas, a Lotus to fantastyczna marka. Odjazd Ferrari Myślę, że żaden inny zespół nie wzbudziłby tyle emocji. BMW, Toyota lub Renault nie wywołuje takich samych wrażeń jak Lotus. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)