Si Red Bull Racing et Renault Sport F1 ciężko pracowaliśmy, aby rozwiązać istotne problemy z niezawodnością RB10 i jego 6-litrowego turbo/hybrydowego V1.6, problemy nadal piętrzyły się w nowym jednomiejscowy od Miltona Keynesa, który był w stanie przejechać tylko 116 okrążeń. Podczas gdy stajnie zasilane są przez Mercedes gromadzą okresy przygotowań do rozpoczęcia sezonu w Melbourne 16 marca, austriacki zespół nie jest w stanie nadrobić zaległości w wyścigu rozwojowym. 15. takt Daniel Ricciardo i 17 raz Sebastian Vettel potwierdzają to wyniki pierwszych testów na torze Sakhir.
Dr Helmut Marko, który stoi na czele sektora młodych kierowców Red Bulla, nie może zadowolić się taką sytuacją, podczas gdy jego zespół ma na swoim koncie serię czterech tytułów kierowców i producentów. „Mamy złożone trudności”– przyznał w „Salzburger Nachrichten”. „Możemy rozwiązać te problemy jedynie współpracując z Renault. Niestety idziemy od problemu do problemu i wyraźnie jesteśmy opóźnieni w stosunku do tego, co planowaliśmy. Nie możemy wiedzieć, czy będziemy w stanie rozwiązać te problemy (podczas testów końcowych). Będziemy mieli do czynienia z rozwojem sytuacji, ale, jak powiedziałem wcześniej, wszystko stało się bardzo złożone. »
Znajdź nasz Przewodnik F1 AUTOhebdo dostępny w wersja cyfrowa i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)