Andreas Seidl ujawnił to w piątek McLaren mógł skorzystać z eksperymentalnego pyska wprowadzonego w Mugello podczas Grand Prix Rosji w tę niedzielę.
W Toskanii tak Carlos Sainz który wydał nowy utwór. Finer, jest bliższy koncepcji widocznej w Mercedes et Renault i ma na celu optymalne działanie „peleryny” znajdującej się pod nosem MCL35, która pomaga najlepiej skierować strumień powietrza w stronę bocznych owiewek.
« Będziemy nadal testować naszą eksperymentalną lufę, montując ją na jednomiejscowy przez Lando (Norris) – powiedział Seidl podczas piątkowej konferencji prasowej. Przetestujemy i porównamy wyniki z naszymi pierwszymi obserwacjami.
Musimy zebrać więcej danych, zanim podejmiemy decyzję o ich przyszłym wykorzystaniu. Wprowadzając nowe rozwiązanie, zawsze masz nadzieję, że spełni ono oczekiwania i że wyniki będą zgodne z wynikami zarejestrowanymi w tunelu aerodynamicznym. Postępujemy krok po kroku i w sobotę rano poinformujemy Cię, czy przeprojektowany nos się zachował ".
Jeżeli będzie unikał oczekiwanych zysków, F1 Oczywiście główny niemiecki zespół oświadczył, że komponent dał satysfakcję podczas swojego debiutu na torze w Mugello. Nos widziany w Toskanii był jednak tylko wersją w fazie rozwoju. Bardziej zaawansowany model instalowany w Rosji obejmuje również aktualizację przedniego skrzydła.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)