Od czasów Węgier nieobecny na najwyższym stopniu podium, z sukcesem Lewis Hamilton, piloci Mercedes w ostatni weekend nie byli w stanie nic zrobić przeciwko Ferrari Charles Leclerc et Sebastian Vettel w Singapurze, Stabilny odnotowując trzeci z rzędu sukces po Spa i Monzy.
O ile raczej spodziewano się zwycięstw Belgii i Włoch, gdzie SF90 wykorzystał możliwości swojej turbo/hybrydowej jednostki napędowej V6 i wyższej prędkości maksymalnej na linii prostej, o tyle dublet The Reds na torze Marina Bay Street był daleki od osiągnięcia działać.
Ale zmiany dokonane przez Maranello w sprawie jednomiejscowy Wydaje się, że rok 2019 pozwolił Włochom znaleźć mile widzianą nadwyżkę wyników. Według Miki Häkkinena, dwukrotnego mistrza świata w latach 1998-1999, Ferrari nawet więcej niż zmniejszyło dystans do Mercedesa.
„Po tym, co widzieliśmy w Spa i Monzy, Singapur musiał być inny, komentuje Fin w swoim felietonie dla Unibetu. Na wyboistym torze miejskim, na którym występują liczne zmiany kierunku i wolne zakręty, wiele osób myślało, że ogląda bitwę Mercedesa – czerwony Byk.
Ale Ferrari zaskoczyło wszystkich, a może nawet ich. » Stary pilot McLaren nawet argumentując to we wstępie „Singapur dał dowód, że włoski zespół ma teraz najlepszy samochód F1. »
Häkkinen podkreśla także, że Mercedes musi mierzyć się z coraz bardziej zaciętą konkurencją, także z bliskim Red Bullem – Hondą. „Dominując w F1 przez pięć lat, zespół nie jest przyzwyczajony do dominacji w walce o pole position i wyprzedzania w wyścigu. Reagowanie na konkurencję jest ważne, ale ważne jest również, aby nie reagować przesadnie. »
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Singapuru, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów na torze Marina Bay Street, w numerze AUTO 2235tygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)