Red Bull Racing przygotowuje się do bardzo intensywnego tygodnia w Bahrajnie po katastrofalnych testach w Jerez. Jeśli wszystkie stajnie są zmotoryzowane Renault Sport F1 (z wyjątkiem Lotus F1 Team, który był nieobecny) napotkał problemy z niezawodnością w silniku 6 l V1.6 turbo/hybrydzie Wirusy-Châtillon, zespół Milton Keynes ucierpiał najbardziej, przejeżdżając zaledwie 21 okrążeń Sebastian Vettel et Daniel Ricciardo.
Adrian Newey przyznał Daily Star, że bardzo aerodynamiczna konstrukcja RB10 jest częściowo odpowiedzialna za słabą niezawodność. „Problem polegał na tym, że część ciała skierowana w stronę rury wydechowej zapaliła się. Tak naprawdę było to spowodowane brakiem czasu. Moglibyśmy to zobaczyć na stanowisku testowym, gdybyśmy mogli szybciej wszystko złożyć w całość. Renault jednak nie radziło sobie z obsługą ławki i brakowało nam czasu na zbudowanie elementów. Mogliśmy wszystko załatwić na ławce rezerwowych na osobności w ciągu dwóch tygodni. W każdym razie był to problem, który pochodził od Red Bulla. »
Sebastian Vettel jutro wróci za kierownicę RB10 na pierwsze dwa dni testów na torze Sakhir. Daniel Ricciardo przejmie obowiązki przez kolejne dwa dni.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)