Nico Hülkenberg: Potencjał, który się nie zmaterializował

Przed oczywiście ważnym Grand Prix Francji dla Renault Nico Hülkenberg mówi, że jest pewny nowych rozwiązań wprowadzonych w RS.19 dla Paula Ricarda, co powinno jeszcze bardziej podkreślić potencjał, który według „Niemca” zawsze był obecny.

opublikowany 19/06/2019 à 16:07

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Nico Hülkenberg: Potencjał, który się nie zmaterializował

Pierwsze podwójne zakończenie punktacji w Kanadzie, podwójna suma punktów w jednym Grand Prix: Renault przeprowadziła zachęcającą operację księgową w Montrealu prawie dwa tygodnie temu, po rozpoczęciu kampanii 2019 dalekim od oczekiwań kierownictwa Losange.

Po rozwiązaniu obawy związane z niezawodnością silnikaRenault zamierza teraz zwiększyć osiągi swojej turbo/hybrydowej jednostki napędowej V6, a jest to parametr, którego według Nico Hülkenberg. „Praca zawsze przynosi owoce” – wspomina były pilot Williams.

Miło było zobaczyć wielki wspólny wysiłek, który zaowocował doskonałym efektem końcowym (w Kanadzie). Na poprzednich spotkaniach osiągaliśmy słabsze wyniki, czasami z powodu usterek technicznych lub błędów ludzkich. Czuję, że zawsze mieliśmy ten potencjał, ale po prostu nie wykorzystywaliśmy go.

W końcu mieliśmy czysty i liniowy weekend, w którym zdobyliśmy duże punkty. Mam nadzieję, że będzie to punkt zwrotny naszego sezonu. Mamy kilka nowych rozwiązań na ten wyścig i nie mogę się doczekać, aby z nich skorzystać, mając nadzieję, że poprawią one osiągi bolidu jednomiejscowy aby pomóc nam zmniejszyć dystans do wiodących zespołów. Mamy dobry zespół, który regularnie występuje, więc jestem optymistą co do Paula Ricarda. »

Cel czwartego miejsca pozostaje aktualny

Wynik Kanady pozwolił Renault na poważny powrót do klasyfikacji generalnej producentów ze stratą dwóch małych punktów McLaren, zespół klienta francuskiego podmiotu zajmującego się dostawą bloków silników. Marka nie zamierza na tym poprzestać, aby spełnić cele postawione na początku roku.

„Mamy dobre podstawy, ale zdajemy sobie sprawę, że jest jeszcze wiele do zrobienia i jeszcze więcej przed nami. podkreśla Rémi Taffin, dyrektor techniczny odpowiedzialny za silnik. Możemy jednak powiedzieć, że w Montrealu byliśmy zadowoleni, że byliśmy dokładnie tam, gdzie chcieliśmy: „najlepsi z pozostałych”.

Montreal to bardzo „motoryczny” tor, stąd pewna satysfakcja z oglądania tak dobrych występów. Po raz pierwszy w tym sezonie mogliśmy przez cały weekend pracować nad jednostką o wysokich osiągach.

Teraz musimy to powtórzyć i mamy świetną okazję, aby pokazać ten sam poziom konkurencyjności podczas naszego domowego wyścigu we Francji. W końcu rozpoczęliśmy sezon, ale przed nami jeszcze mnóstwo pracy. Chcemy odzyskać czwarte miejsce i zdystansować peleton. »

W 2018 roku Renault umieściło swoje dwa jednomiejscowe samochody w pierwszej dziesiątce w Castellet. Podobny wynik wydaje się więc „oczekiwanym minimum” dla „żółto-czarnych” w ten weekend.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz