Oprócz Alonso na przybycie nowej fabryki w 2023 roku przygotowuje się także Aston Martin

Aston Martin planuje wprowadzić się do pierwszej części swojej nowej fabryki w pierwszym kwartale przyszłego roku.

opublikowany 10/08/2022 à 15:46

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Oprócz Alonso na przybycie nowej fabryki w 2023 roku przygotowuje się także Aston Martin

Mike Krack na bieżąco informował o postępie budowy nowej fabryki Aston Martina. ©DPPI/A. Wincenty

Rok 2023 zapowiada się pracowitie Aston Martin. Za kilka miesięcy angielska drużyna powita dwukrotnego mistrza świata Fernando Alonso, wybraniec na następcę kolejnego mistrza świata, Sebastian Vettel, którego Grand Prix w Abu Zabi zaplanowane na 20 listopada będzie oznaczać koniec jego kariery Formuła 1.

Oprócz przybycia Fernando Alonso od 1 stycznia, rok 2023 będzie także oznaczać wielką przeprowadzkę Astona Martina do nowej fabryki, nad którą prace rozpoczęły się w Wrzesień 2021. Nowe obiekty producenta Gaydon zostaną podzielone na trzy budynki przeznaczone dla zespołów projektowych, montażowych i marketingowych pierwszego, centralny węzeł wraz z wyposażeniem dla personelu, centrum logistyczne dla drugiego oraz symulator i wreszcie zupełnie nowy tunel aerodynamiczny na 2.

Dostawy rozłożone

« Budynek nr 1, w którym będą znajdować się nasze zasoby projektowe, produkcyjne i marketingowe, zostanie ukończony w pierwszym kwartale przyszłego roku, " przyznał Mike Krack, główny zespół Aston Martin od tego roku.

Jeśli w momencie uruchomienia projektu we wrześniu ubiegłego roku pierwsze terminy wskazywały na dostawę pod koniec 2022 r., to w 2023 r. Aston Martin musiałby jednak poczekać, zanim będzie mógł skorzystać z nowego tunelu aerodynamicznego. Ze słów lidera Zielonych wynika, że ​​w przyszłym roku nie będzie on oddany do użytku, podobnie jak symulator planowany w budynku nr 2.

« Rozpoczęły się już prace przy budynku nr 3, w którym zlokalizowany będzie nasz tunel aerodynamiczny, podkreśla Mike Krack. Nowy tunel aerodynamiczny i symulator będą gotowe w 2024 r. Gdy tylko wprowadzimy się do Budynku 1, nasza obecna fabryka zostanie zburzona i zastąpiona Budynkiem 2, w którym pomieści się nasz symulator, zaplecze socjalne i centrum logistyczne. "

Do tej pory rozproszeni po różnych budynkach pracownicy Aston Martin będą korzystać z nowych obiektów, aby spotykać się w tym samym „kampusie”. Mały, ale bardzo ważny szczegół dla angielskiego zespołu, który pozwoli mu skrócić czas oczekiwania, ale także poprawić komunikację i spójność zespołu w przyszłości. „ Posiadanie wszystkich członków zespołu pracujących w tym samym kampusie zmieni zasady gry, jeśli chodzi o dynamikę zespołu, podkreśla Luksemburczyk.

Ludzie poczują się lepiej włączeni: będą mogli łatwiej prowadzić rozmowy jeden na jednego, a przestrzeń będzie znacznie bardziej otwarta, co będzie zachęcać do interakcji i dialogu. Chodzi o wspieranie współpracy i pracy zespołowej. "

Te trzy budynki, które zostaną wybudowane do 2024 roku, zajmą łącznie 37 000 metrów kwadratowych. „ Nasze nowe budynki odzwierciedlają nie tylko zakres naszej determinacji, aby stać się siłą zwycięską w mistrzostwach świata, ale także skalę naszego wzrostu i rozwoju jako jednostki” – zastanawiał się wówczas Lawrence Przechadzka, wielki szef Astona Martina. Ambitny.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)