Kilka minut po oficjalnym wydaniu informacji koniec współpracy z Marussią, Pat Symonds został ogłoszony o godz Williams jako kierownik techniczny. Przyjazd, który będzie obowiązywać od 19 sierpnia. W rezultacie Mike Coughlan, obecnie dyrektor techniczny ds. szkoleń w Grove, właśnie opuścił pokład i opuszcza zespół ze skutkiem natychmiastowym.
Przez prawie 30 lat Pat Symonds pracował w Toleman, następnie w Benetton i Renault, dzięki czemu przyczynił się do sukcesu Michael Schumacher następnie Fernando Alonso. Jego kariera została załamana w 2009 roku podczas afery Crashgate. Po powrocie do gry w Marussii w 2011 roku, ten 60-letni Anglik wyjeżdża do Williamsa, by rozpocząć nową przygodę. „Cieszę się, że Pat dołącza do zespołu, wita Franka Williamsa, szefa i szefa zespołu o tej samej nazwie. Jego umiejętności techniczne i sukcesy sportowe mówią same za siebie i jestem pewien, że jego wiedza i przywództwo w ogromnym stopniu przyczynią się do sukcesów, o które wszyscy tutaj ciężko pracujemy. »
„Williams to zespół przesiąknięty sukcesami i doskonałością inżynieryjną i jestem zaszczycony, że poproszono mnie o odegranie roli w przywróceniu zespołowi miejsca na szczycie tego sportu. Formuła 1 », cieszy się Pat Symonds. Panie Franku, Mike (O?Driscoll, dyrektor generalny, notatka redaktora) i Claire (Williams, córka Franka i zastępca szefa zespołu, przyp. red.) stworzyliśmy podstawy sukcesu i jestem niezmiernie podekscytowany rozpoczęciem tego nowego wyzwania”. Do zobaczenia na Grand Prix Belgii, pierwszej imprezie w roku, podczas której Pat Symonds założy nowe barwy.
Bardzo trzeźwo podziękował stajni Grove na swojej oficjalnej stronie internetowej Mike Coughlan nie wydał najmniejszego oświadczenia na temat swojej przyszłości.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)