Tor Albert Park posiada trzecią strefę aktywacji ruchomego tylnego skrzydła, zlokalizowaną pomiędzy zakrętami nr 11 i 13. Zapytany o nową konfigurację, Perez nie sądzę, że oferuje jakiekolwiek dodatkowe możliwości wyprzedzania.
« Biorąc pod uwagę, gdzie umieścili nową strefę DRS, nie będzie to miało żadnego znaczeniaPowiedział. Wychodzisz z szybkiego odcinka, zbliżasz się oczywiście do samochodu z przodu, ale kontynuujesz wolniejszy odcinek, na którym miałeś już tendencję do doganiania konkurentów przed DRS na prostej ".
Inni kierowcy natomiast uważają tę zmianę za pożądaną. „ Wyprzedzenie będzie nadal trudne, zwraca uwagę Kevin Magnussen. Ale to bardzo nam pomoże w wyścigu. » Ta sama historia w przypadku sceny regionalnej, Daniel Ricciardo, " Nie sądzę, żeby to mogło zaszkodzić, zauważa Australijczyk. Wyprzedzanie nie jest łatwe w okolicach Albert Park. A w miarę jak jedziemy coraz szybciej, wzrasta trudność podążania za innym samochodem. Nie jestem pewien, czy nowa strefa koniecznie stwarza więcej możliwości, ale może zapewnić ci dobrą pozycję do dalszego ataku. »
Później tego samego dnia Charlie Whiting, dyrektor wyścigu i menedżer techniczny FIA, zasugerował, że na innych torach w tym sezonie zostaną wprowadzone podobne zmiany.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)