Gazowy-Alpine, dlaczego to zajmuje czas

Pomimo fuzji Nyck De Vries-AlphaTauri Pierre Gasly nadal nie został oficjalnie ogłoszony Alpine. Pliki są ze sobą powiązane i dopóki Holender nie będzie w 100% pewien, że będzie jeździł w drużynie Faenza, Norman nie będzie mógł oficjalnie opuścić ekipy Red Bulla.

opublikowany 29/09/2022 à 15:28

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Gazowy-Alpine, dlaczego to zajmuje czas

Pierre Gasly nadal celuje w miejsce na Alpine. © Antonin Vincent / DPPI

Zbliżenie między Nyckiem De Vries et Alfa Tauryń kilka dni po Grand Prix Włoch zasugerował szybkie sformalizowanie długo oczekiwanego małżeństwa pomiędzy Alpine et Pierre Gasly. Ostatnia przeszkoda została faktycznie usunięta, gdyż Helmut Marko nigdy nie ukrywał, że jest gotowy wypuścić Normana na rok po wygaśnięciu umowy o świadczone usługi, pod warunkiem znalezienia wysokiej jakości zastępcy. Gdy tylko szlak Coltona Herty został porzucony, spotkanie De Vries-Marko w Grazu w Austrii w ubiegły piątek 16 września słusznie zasugerował, że w obu kwestiach nastąpi postęp. 

Zapytany na konferencji prasowej w Singapurze o swoją przyszłość Pierre Gasly nie powiedział nic nowego, wzywając po prostu do cierpliwości. „Wszyscy wiedzą, że trwają dyskusje, zauważył kierowca AlphaTauri. Ze swojej strony mam nadzieję, że w ciągu dwóch–trzech tygodni będziemy mieli jaśniejszy obraz mojej przyszłości. Jak dotąd nic się nie zmieniło. Kiedy coś zostanie potwierdzone, będziesz o tym wiedział. 

Dyskusje, które wymagają czasu, zwykle nie są dobrym znakiem Formuła 1. W przypadku Pierre’a Gasly’ego nie ma jednak nic odbiegającego od normy. Norman i Alpine w rzeczywistości nadal chcą połączyć swoje siły od przyszłego sezonu, aby zrekompensować odejście Fernando Alonso. Jeśli plik się przeciąga, dzieje się tak głównie z powodu uzasadnionego spowolnienia postępu pliku, który jest odtwarzany równolegle, czyli pliku sojuszu De Vries-AlphaTauri. 

Gasly Alpine

Akta Gasly'ego-Alpine jest powiązany z plikiem De Vries-AlphaTauri. Batavianin jest tutaj wraz z Gwen Lagrue, odpowiedzialną za rozwój kierowców w Mercedes. © Florent Gooden / DPPI

Wcześniej zobowiązano się do 2023 r Wytrzymałość i Formuła E – nawet jeśli nie zostało to jeszcze oficjalnie potwierdzone – Holender jest obecnie w trakcie wprowadzania w życie swoich różnych klauzul, aby móc pozbyć się przedmiotowych programów. Z naszych informacji wynika, że ​​faktycznie siedziba De Vries miała nastąpić w r WEC chez Toyota, alors que certains médias évoquaient aussi une possible liaison avec Maserati en FE. L’équation est simple : tant qu’AlphaTauri n’est pas sûre à 100% que De Vries sera bien en mesure de s’engager, alors l’écurie de Faenza est obligée de retenir Gasly, afin de se prémunir d’un éventuel échec du dossier De Vries. 

Przywołując możliwe sformalizowanie swojej przyszłości w ciągu dwóch–trzech tygodni, Pierre Gasly dał chwilową wskazówkę dotyczącą momentu, w którym będzie można ostatecznie rozstrzygnąć sprawy. Jeśli nie nastąpi zwrot, Norman powinien spisać się dobrze Alpine w 2023 roku. W oczekiwaniu na oficjalizację należy uzbroić się w cierpliwość. Powszechnie wiadomo, że czas prawny zawsze był znacznie dłuższy niż czas medialny... 

CZYTAJ TAKŻE > Gasly-Ocon: Pokusa francuskiego zespołu Alpine ?

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz