Pirelli wierzy, że pomimo ulepszeń wprowadzonych w oponach zespoły przyjmą strategie podobne do tych zastosowanych w zeszłym roku podczas GP Hiszpanii. Dostawca ww F1 dlatego po obejrzeniu obstawiaj test 2-stopowy Lewis Hamilton triumf w 2014 roku dzięki kombinacji średnio-średnio-twardej.
Jeśli kwalifikacje są niezbędne na torze w Barcelonie, Ośmiu z ostatnich dziesięciu zwycięzców startowało z pole position, agresywna strategia może się opłacić. Sebastian Vettel w zeszłym roku zdołał zająć miejsce tuż przed podium, startując z 15. pozycji w wyścigu na trzy przystanki.
„Dzięki wprowadzonym w tym sezonie zmianom w strukturze naszych kopert, przybywamy do Barcelony z produktem, który zawsze uratuje przód”, wyjaśnia Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli. „To nie znaczy, że będzie więcej przystanków. W ubiegłym roku większość kierowców zatrzymała się na dwóch postojach i z pewnością tak będzie również w najbliższy weekend. »
Różnica w wydajności pomiędzy oponami średnimi i twardymi w Barcelonie powinna wynosić około jednej sekundy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)