Pirelli ogłasza swoje wnioski w sprawie przebicia opony

Włoski producent wydał pierwsze wnioski w sprawie przebić opon, do których doszło podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii w ubiegłą niedzielę.

opublikowany 04/08/2020 à 16:20

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Pirelli ogłasza swoje wnioski w sprawie przebicia opony

Raczej nudne, jeśli nie całkowicie nudne, Grand Prix Wielkiej Brytanii przyjęło zupełnie inny obrót na ostatnich trzech okrążeniach. Chociaż wszystko szło dobrze po stronie Mercedesw dwóch niemieckich jednomiejscowych pojazdach przebito lewy przód.

Lewis Hamilton uratował mu skórę Valtteri Bottas spadł z 2. na 11. miejsce. Po stronie McLaren, Carlos Sainz spotkał ten sam los i przekroczył linię mety na smutnym 13. miejscu, podczas gdy okrążenie wcześniej walczył o 5. miejsce.

Na celowniku wszystkich zespołów Pirelli, dostawca opon do padoku, natychmiast wszczął dochodzenie, aby ustalić przyczynę tych przebić. Po kilku dniach dochodzenia producent wydał werdykt.

Pirelli poinformowało we wtorkowym komunikacie prasowym, że przyczyną trzech przebić opon był dłuższy niż zwykle przejazd. Wjazd samochodu bezpieczeństwa po raz drugi do wyścigu zmusił zespoły do ​​wcześniejszego niż oczekiwano sprowadzenia swoich kierowców do boksów i przejechania pozostałych trzech czwartych imprezy na tym samym zestawie opon (około 40 zakrętów). .

Samobójstwo na torze takim jak Silverstone, który szczególnie obciąża lewy przód bolidów jednomiejscowych. W sprawie wypadku Daniila Kwiata, który został wepchnięty w ścianę po utracie kontroli nad swoją Alfą Tauri, firma transpłciowaalpine niczego nie ogłosił.

Na Grand Prix z okazji 70. rocznicy Pirelli zaoferuje komponenty C2, C3 i C4, które będą nieco bardziej miękkie niż te użyte w pierwszej rundzie na Silverstone. Ich ciśnienie zostanie nieznacznie zwiększone. Czy tym razem uda się uniknąć przebić? Odpowiedź w tę niedzielę.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)