Problem z tunelem aerodynamicznym w Ferrari?

150° Italia nie wchodzi w grę. Zdaniem liderów Scuderii przyczyną może być awaria tunelu aerodynamicznego w Maranello.

opublikowany 19/04/2011 à 15:44

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Problem z tunelem aerodynamicznym w Ferrari?

150° Italia nie jest w stanie wznieść się do poziomu McLaren MP4-26 i czerwony Byk RB7. To właśnie na poziomie aerodynamicznym samochód Felipe Massy grzeszy i Fernando Alonso. Od początku sezonu inżynierowie Ferrari przyznali, że nie rozumieją, dlaczego wyniki badań w tunelu aerodynamicznym odbiegają od tych uzyskanych na torze. A jeśli ostatecznie zło Stabilny wynikało z problemu z dmuchawą? W każdym razie tak sugeruje Stefano Domenicali magazynowi Autosprint.

„Mamy problem strukturalny z tunelem, potwierdza na łamach włoskiego magazynu główny zespół Scuderii. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. »

Il faudrait apparemment recalibrer cette soufflerie qui pourrait avoir contrarié le développement de la voiture. Le temps étant compté, il se pourrait, selon le site Paddocktalk, que la Scuderia utilise la soufflerie Toyota basée à Cologne. Un appareil que l?écurie du Commendatore a déjà utilisé l?hiver dernier pour élaborer sa 150° Italia.

Przeczytaj w swoim magazynie AUTOhebdo, który jutro będzie dostępny w kioskach, analizę Grand Prix Chin przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Szanghaju.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz