Problemy z niską prędkością alternatora Renault

Zastępca dyrektora Renault Sport F1 Rob White ujawnił, że alternator, który spowodował odejście Sebastiana Vettela na emeryturę we Włoszech, szwankował przy niskich obrotach.

opublikowany 11/09/2012 à 13:41

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Problemy z niską prędkością alternatora Renault

Z Spa-Francorchamps, Renault Sport F1 dostarcza nową wersję swojego alternatora swoim partnerom w celu rozwiązania problemów napotykanych przez Romain Grosjean i Sebastiana Czarownica podczas Grand Prix Europy w czerwcu ubiegłego roku. Mimo wszystko system po raz kolejny napotkał problemy z niezawodnością, co zmusiło dwukrotnego panującego mistrza świata do przejścia na emeryturę.

« Nasze analizy przeprowadzone po Walencji wykazały potencjalne problemy z przegrzewaniem się przy niskich obrotach, – wyjaśnia Biały. Opracowaliśmy nową wersję naszego alternatora, która została sprawdzona na stanowisku testowym. czerwony Byk i Lotus przetestowali to w Spa i nie napotkali żadnych problemów. Dzięki tej nowej specyfikacji możemy dostarczyć około 30% więcej energii, aby rozwiązać problemy przy niskich obrotach. »

Geneza problemu pozostaje jednak nadal nieznana dla Renault Sport F1, które będzie próbowało znaleźć rozwiązania techniczne poprawiające niezawodność swojego systemu przed kolejną Grand Prix, która odbędzie się w Singapurze w dniach 21-23 września. „ Za każdym razem była to najnowsza specyfikacja, dodaje Biały. Po incydentach, które miały miejsce podczas trzeciej sesji treningowej i kwalifikacji, wymieniliśmy alternatory w Red Bullu Vettela i Lotusie d'Ambrosio. Incydent w wyścigu Vettela miał zatem miejsce jeszcze wcześniej. Pozostałe części przejechały znacznie więcej kilometrów. Dlatego priorytetem jest dla nas odkrycie rozbieżności między tymi fragmentami. Sytuacja ta jest zatem nie do zaakceptowania, musimy ją rozwiązać w przypadku Singapuru. »

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024