Prost: Liberty Media musi obniżyć ceny biletów

Alain Prost uważnie studiuje plany Liberty Media dotyczące ożywienia zainteresowania F1. Profesor uważa, że ​​nowi nabywcy dyscypliny muszą skupić się na cenie biletów, aby publiczność wróciła na tory.

opublikowany 30/01/2017 à 17:13

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Prost: Liberty Media musi obniżyć ceny biletów

Alain Prost uważnie śledzi ruchy wykonane w kierunku F1 która właśnie przeszła pod kontrolę amerykańskiej grupy medialnej Liberty Media. Francuz uważa, że ​​priorytetem jest odzyskanie publiczności, która stopniowo opuszczała tory.

„Musimy obniżyć cenę, aby ludzie jeździli na tory. To nie ma teraz żadnego sensu. Wszystko umiera, jeśli trybuny pozostają puste, ubolewał w wywiadzie czterokrotny mistrz świata Rzeczpospolita. Zgadzam się z Rossem Brownem (nowym dyrektorem oddziału sportów motorowych Liberty Media), że w przypadku cztero- lub pięcioletniego projektu potrzeba czegoś więcej, reform strukturalnych w kilku obszarach, czy to na poziomie komunikacji, zasad czy techniki. »

Stary pilot McLaren Niemniej jednak złożył hołd Berniemu Ecclestone’owi za to, że zarządzał F1 przez kilka dziesięcioleci i wyniósł ją na szczyt sportów motorowych.

„Bernie to niezły charakter. Może nie zrobił wszystkiego dobrze, ale był duszą F1. Wszystko ma swój koniec. Bernie ma 86 lat, pisano, że prędzej czy później to się skończy– skomentował Alain Prost. Dobra wiadomość jest taka, że ​​nowi nabywcy wydają się mieć jasny pomysł, jak interweniować i mają ekspertów ds. komunikacji. Wydaje się, że są w stanie sprostać wyzwaniu. »

0 Zobacz komentarze)