Po niepowodzeniu negocjacji z Mercedes et Ferrari, czerwony Byk Wygląda na to, że chce się wycofać i przedłużyć kontrakt z Renault w świetle najnowszych oświadczeń szefa zespołu Christiana Hornera. Jednak austriacki zespół często krytykował producenta silników Wirusy-Châtillon od momentu powstania Jednostek Zasilających, co pogarsza stosunki między obiema strukturami.
« Uszkodzenia były bardzo duże i nie wiem, czy uda się je naprawić », powiedział Alain Prost, ambasador Renault, w Canal+. „Faktem jest, że Dietrich Mateschitz (dyrektor Red Bulla) ogłosił, że nie chce kontynuować współpracy z Renault, a Carlos Ghosn (dyrektor generalny Renault-Nissan) powiedział, że Renault nie pozostanie w Renault F1 jako prosty konstruktor silników. Nie bardzo widzę, w jaki sposób sytuacja mogłaby się wówczas pozytywnie rozwinąć. »
W zeszłym miesiącu Renault podpisało list intencyjny potwierdzający zainteresowanie przejęciem Lotus F1 Team.
W numerze 2033 AUTOhebdo znajdziesz analizę rosyjskiego GP przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów z deszyfracją dotyczącą poszukiwań nowego producenta silników dla Red Bulla.
Skomentuj ten artykuł! 0