Od czasu ich pojawienia się w 2014 r. jednostki napędowe i ich liczba użytecznych elementów skutkowały w pierwszych latach karami za cały samochód. Wraz ze znaczną poprawą niezawodności, kary za przekroczenie liczby autoryzowanych komponentów zostały zmniejszone.
Ale niektóre zespoły, zwłaszcza czerwony Byk w zeszłym roku nie zawahał się zostać ukarany, chcąc skorzystać z najnowszych osiągnięć wprowadzonych przez producenta silników, Hondę.
Jest to sytuacja, której zespół Miltona Keynesa ma nadzieję nie powtórzyć w tym roku, biorąc pod uwagę znaczny postęp japońskiego bloku napędowego, chyba że będzie on zabiegał o realny wzrost wydajności dzięki nowej specyfikacji.
„W tej chwili nie planujemy czwartego silnika, mówi Christian Horner, szef zespołu Red Bull Racing. Plan jest taki, aby grać w roku na wszystkich trzech blokach. Jeśli będzie to 21 wyścigów (z możliwym odwołaniem chińskiego wydarzenia, przełożonego z powodu Covid-19), to z pewnością ułatwiłoby życie.
Gdybyśmy wzięli czwartą, jeśli weźmiesz ją we właściwe miejsce, możesz zminimalizować wpływ. Zawsze stawiamy wydajność ponad wszystko inne. »
Silnik Hondy nie pokazał jeszcze wszystkiego
Gdyby RB16 należały do najbardziej pracowitych na torze, mając drugie kilometry w tyle Mercedes, z 471 wycieczkami po Hiszpanii Max Verstappen i Aleks Albonjednomiejscowe samochody z czerwonym bykiem po bokach nie szukały czystych osiągów.
„Myślę, że nie korzystaliśmy z trybów pełnej mocy, ale jak dotąd wszystko działa idealnie– przyznał Holender. I właśnie tego chcemy. »
Wszystkie informacje i pełną analizę tych testów przeprowadzonych przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii można znaleźć w numerze AUTO 2256tygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od przyszłej środy w kioskach.
Tymczasem pamiętajcie, że nasz Przewodnik F1 2020 jest dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)