Wśród nich widać odnowioną energię Renault. W piątek podczas drugiej sesji treningowej w Montrealu (Kanada) oba francuskie samochody znalazły się w pierwszej dziesiątce, uzyskując ósmy najszybszy czas. Daniel Ricciardo (1’13”016), a za nim jego kolega z drużyny Nico Hülkenberg (1’13”168).
"To był dobry dzień– skomentował Australijczyk. Żadnych przykrych niespodzianek i problemów, więc dobrze jest mieć spokojny dzień. Przed nami, na krótkich sztafetach, zawsze stoją zawodnicy ze środka tabeli. Musimy znaleźć trochę czasu w tym obszarze. Widziałem bobra w alei serwisowej, to była jedna z głównych atrakcji dnia (Śmiech) !
„Dzień był całkiem dobry i dużo jechaliśmy. Wygląda na to, że jesteśmy blisko celu, ale wciąż chcemy trochę więcej. »
Nos pilots vous résumément leur vendredi du #CanadianGP.
https://t.co/KjlfG1rrPf#RSduch pic.twitter.com/BE9qsPHeVp—Renault F1 Zespół (@RenaultF1Team) 7 czerwca 2019
Ten, który w 1 roku odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w F2014 na torze Gilles-Villeneuve, podczas kwalifikacji pozostaje skupiony na celu, jakim jest Q3. „Zdobywanie punktów to realistyczny cel. Będzie to trudne, ale prawdopodobnie powinniśmy skorzystać z samochodu zdolnego do dotarcia do Q3 w sobotę. Powiedziałbym, że McLaren to najlepsi przeciwnicy w środku stawki, niezależnie od tego, czy mają mało paliwa, czy mają pełny bak.”, on mówi.
Jego kolega Nico Hülkenberg zwrócił uwagę na brak przyczepności na pierwszych okrążeniach. „Tor był bardzo zakurzony. Dzieje się tak za sprawą praca w pit lane w ostatnich miesiącachsprzęt budowlany zabrudził tor.
F1 odkurzają wszystkie osady obecne na asfalcie, dzięki czemu uwolniony pióropusz pyłu był porównywalny z rozpryskami wody podczas deszczowej pogody! Ale szybko się poprawiło. »
Przećwicz postój dla Nico; jego czerwone buty zostały zastąpione zestawem używanych twardych opon. #RSduch #CanadianGP #FP2 pic.twitter.com/j4XXf9m5zT
- Zespół Renault F1 (@ RenaultF1Team) 7 czerwca 2019
Nick Chester, dyrektor techniczny zajmujący się podwoziem Renault, rozszyfrowuje ten dzień testów. „Przeprowadziliśmy kilka interesujących ocen opon, ponieważ luki w mieszankach były nieco inne, niż się spodziewaliśmy. Tor był dziś rano bardzo zakurzony, a my Na pierwszej sesji nie udało nam się nauczyć tyle, ile chcieliśmy, ale po południu jej stan nadal się poprawiał.
EL2 był bardziej reprezentatywny i mogliśmy przejechać serię okrążeń z różnymi ilościami paliwa na pokładzie. To był liniowy piątek bez większych problemów, ale jak zawsze peleton jest bardzo zwarty i do jutra będziemy mogli znaleźć trochę większe tempo. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)