Renault analizuje specyfikę toru Albert Park

Daniel Ricciardo, Nico Hülkenberg i Nick Chester szczegółowo opisują wyjątkowy charakter toru Albert Park, na którym 2019 marca odbędzie się Grand Prix Australii Formuły 1 17. 

opublikowany 11/03/2019 à 12:09

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Renault analizuje specyfikę toru Albert Park

Na torze Albert Park w Melbourne (Australia) odbywa się tylko jeden wyścig w roku, ale co za wyścig! To właśnie wokół jeziora Albert Park odbędzie się inauguracyjne Grand Prix sezonu 2019. Formuła 1 (15-17 marca). Trasa, opisana jako „półstała” przy padoku, ma liczne trudności, jak wyjaśnili ludzie z Zespół Renault F1

„Pierwszy zakręt jest wykonywany przy dużej prędkości, a następnie następuje krótka prosta i mocne hamowanie w zakręcie trzecim, wyszczególnia ulubieńca publiczności, Daniel Ricciardo. Odcinek pomiędzy zakrętami 4 i 8 jest bardzo zabawny. Jest bardzo szybki dzięki tym jednomiejscowym pojazdom o dużej sile docisku, pod drzewami i w otoczeniu trawy.

Ze względu na swój miejski charakter, próby wyprzedzania są ograniczone. „Jednakże w zakręcie 9 pojawia się dobra okazja” – kontynuuje nowy rekrut Renault – „co wymaga dużego zaangażowania. Kolejna faza jest bardzo szybka z szykaną i nową linią prostą. 

Ostatni odcinek jest bardziej kręty, ale ważne jest, aby poszerzyć linię na dwóch ostatnich zakrętach, aby mieć dobry wyjazd na prostą start/mety”., podsumowuje Daniel Ricciardo. Poniższe porównanie przedstawia tor Albert Park podczas weekendu Grand Prix oraz w grudniu, bez infrastruktury na trasie o długości 5,303 km. 

 

Jego kolega z drużyny Nico Hülkenberg szczegółowo opisuje specyficzne cechy Albert Park. „W piątek czujesz nierówności na torze i brak przyczepności, ale potem przyczepność przychodzi. Są krawężniki, na które można się wspiąć, co daje satysfakcję, jeśli odpowiednio je pokonujesz. »

Dyrektor ds. podwozia i techniczny Nick Chester dodaje: „Temperatury w Melbourne mogą się znacznie różnić (GP odbywa się niemal australijskiej jesieni. Przypis wydawcy) et Z sąsiedniej zatoki może padać deszcz. " Sesje kwalifikacyjne w 2013 r. nawiedziły ulewne deszcze, a Grand Prix 2010, które wygrał Jenson Button, zostało zakłócone przez niestabilną pogodę. 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz