Z szóstym miejscem na Silverstone, Nico Hülkenberg wyrównał swój najlepszy wynik w tym roku, ale także Renault Sport F1 Zespół zarządzający. Francuska struktura uważa, że poczyniła znaczne postępy w eksploatacji swojej R.S 17 i obecnie ma nadzieję utrzymać tę dobrą dynamikę na Węgrzech przed przerwą wakacyjną.
« Przyjeżdżamy na Węgry w pozytywnej formie dzięki niedawnej poprawie wyników, jaką widzieliśmy na naszej pozycji jednomiejscowy, komentarze Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing. Pokazaliśmy na Silverstone, że nadal się doskonalimy.
Udoskonalenia podwozia, zwłaszcza nowa podłoga, zostały docenione ośmioma punktami Nico, a oba samochody wykazały dobre tempo w kwalifikacjach. Utrzymanie tej poprawy jest niezbędne, gdy oba samochody znajdują się w pierwszej dziesiątce na Węgrzech.
Chcemy zakończyć pierwszą połowę sezonu pozytywnie. Aby to zrobić, musimy uporać się z problemami z niezawodnością. Znamy naszą sytuację i obszary wymagające większej uwagi. Nasze cele pozostają niezmienne: chcemy być szósty do 30 lipca i piąty na koniec sezonu. »
Wiele ewolucji
Na torze Hungaroring naprzeciwko ultraszybkich odcinków Silverstone, modele R.S. 17 firm Hülkenberg i Palmer po raz kolejny mogły pokazać swoją przewagę dzięki rozwiązaniom zatwierdzonym w Anglii. Aktualizacje, które powinny odegrać rolę na węgierskim kołowrotku, który szczególnie wymaga zwinnego samochodu w sekwencjach drugiego sektora.
« Wprowadziliśmy znaczące ulepszenia aerodynamiki na Silverstone i spodziewaliśmy się poprawy ogólnej przyczepności i stabilności., podkreśla Nick Chester, dyrektor techniczny odpowiedzialny za podwozie.
Sprawiliśmy, że samochód jest łatwiejszy w prowadzeniu, dzięki większemu dociskowi aerodynamicznemu. To duży krok naprzód i widzieliśmy to w pomiarach wykonanych w samochodzie, więc mamy pewność, że tak będzie dalej. »
Nick Chester szczegółowo opisuje także nowe funkcje, które pojawią się w Grand Prix Węgier na R.S.17, przy czym oba modele otrzymają nowe, płaskie dno, znane z jednomiejscowego bolidu Nico Hülkenberga w Anglii.
„Obydwa samochody będą miały nowe, sprawdzone przez nas płaskie dno. Ocenimy także zmiany w nadwoziu w przedniej części oraz zmodyfikowany pakiet chłodzenia. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)