Renault Sport F1 wieje gorąco i zimno w Melbourne

Wyniki Renault Sport F1 po pierwszym dniu testów w Melbourne są mieszane. Jeśli Red Bull i Toro Rosso skorzystały na dobrej niezawodności, Lotus i Caterham prawie w ogóle nie pojechały.

opublikowany 14/03/2014 à 14:37

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Renault Sport F1 wieje gorąco i zimno w Melbourne

Renault Sport F1 zakończył się w połowie pierwszego dnia testów przed Grand Prix Australii. Le Losange uzyskał bardzo dobre wyniki w obu zespołach czerwony Byk którzy należeli do najbardziej pracowitych, Sebastian Vettel po przejechaniu nawet ponad 40 okrążeń podczas drugiej sesji. Jednomiejscowe samochody napędzane silnikiem V6 Wirusy-Châtillon przejechał w sumie 260 okrążeń, czyli 1300 km. „Niezawodność i osiągi Red Bulla na torze podczas dwóch sesji naprawdę nas zachęciły”, komentuje Rémi Taffin, dyrektor ds. operacji torowych Renault. „Podczas wszystkich bezpłatnych sesji treningowych Daniel (Ricciardo) pokonał dystans przekraczający Grand Prix (64 okrążenia), a Sebastian (Vettel) był blisko (51 okrążeń). Jesteśmy także znacznie bliżej rzeczywistej wartości samochodu i nadal będziemy wydobywać osiągi. Jest to oczywiście bardzo pozytywne. Podobnie, Stabilny Toro Rosso to zespół, który w pierwszych testach przejechał najwięcej okrążeń (57 okrążeń), jednocześnie wykazując się konkurencyjnością. Podczas drugiej sesji włoski zespół również jechał dobrze i chociaż nadal mamy nad czym pracować w zakresie elastyczności jazdy i zarządzania energią, dobrze rozpoczęliśmy weekend. »

Jednak dzień Renault Sport F1 nie był idylliczny, ponieważ Lotus F1 Team i Caterham całkowicie opuściły pierwszy dzień testów w Melbourne z powodu licznych problemów z samochodami. „Caterham i Lotus niestety nie byli dzisiaj w stanie przejechać wielu okrążeń. Kamui Kobayashi podczas pierwszych testów doświadczył problemu z układem zasilania paliwem, natomiast Marcus Ericsson napotkał problem elektryczny, który wymagał wymiany akumulatora i MGU-K (motor kinetycznego generatora). Ponieważ układy napędowe z 2014 r. są wyposażone w szczególnie złożoną, zaawansowaną technologię, te dwie awarie wymagały długotrwałych napraw. Kosztowało nas to cenny czas jazdy. Podczas drugiej sesji wystąpił problem hydrauliczny jednomiejscowy od Marcusa i ponownie spowolniliśmy nasz postęp. Małe pocieszenie: choć problemy są trudne do rozwiązania, łatwo je zidentyfikować. Podobnie Lotus napotkał różne problemy, które następnie miały wpływ na różne systemy tworzące śmigło. W szczególności konieczna była wymiana akumulatora w samochodzie Pastora (Maldonado) oraz dwóch generatorów prądu. Oczywiście sytuacja nie jest idealna, zwłaszcza po kilku kilometrach przejechanych tej zimy, ale będziemy ciężko pracować z zespołem, aby do jutra nadrobić stracony czas. »

Ostatnia darmowa sesja treningowa przed Grand Prix Australii odbędzie się o godzinie 4:XNUMX czasu francuskiego i będzie można ją śledzić na żywo na AUTOhebdo.fr. Odkryj zdjęcia z testów na link.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz