Wydaje się, że po skomplikowanym Grand Prix Austrii oba R.S.19 nabrały zupełnie innej dynamiki na brytyjskiej ziemi, zajmując 7. miejsce Daniel Ricciardo w kwalifikacjach, Nico Hülkenberg awansując na 10. pozycję.
Podwójne wejście do Q3, które zdaniem Ricciardo potwierdza ostatnie wybory Renault w sprawie rozwoju swojej jednomiejscowy.„To odwrócenie sytuacji po Austrii jest wyraźnie zachęcające, – precyzuje były pilot czerwony Byk.
Było nad czym pracować, a wykonanie tego w nieco ponad tydzień jest dobre dla zespołu. Daje im to pewność, że samochód może działać.
Zawieźliśmy nowe rozwiązania do Francji i próbowaliśmy wypchnąć je do Austrii. To było trochę daleko od wszystkiego, co konwencjonalne. Przed Francją zgromadziliśmy dobre wyniki i byłem pewny samochodu.
Wypróbowaliśmy je ponownie w Austrii, popychając je nieco dalej. W ten weekend wróciliśmy do pewnych rzeczy, aby znaleźć znaną bazę, dlatego jesteśmy bardziej pewni siebie.
Niektóre zmiany pozostały, inne nie. Zdarza się to i może być frustrujące dla zespołu, ponieważ wykonana praca była znacząca w tunelu aerodynamicznym i CFD.
Kiedy to nie działa, może to być frustrujące, ale czasami trzeba to zaakceptować i wrócić. To działo się w Red Bullu... Nie twierdzę, że nic nie było przydatne, ale nie wszystko poszło zgodnie z planem.
Zawsze warto wprowadzać ulepszenia, ale w niektórych aspektach poprawiło to samochód, ale spowodowało pewne problemy w innych. To nie jest czarne ani białe. »
Ricciardo przyznaje, że od pierwszych okrążeń za kierownicą nie wątpił w umiejętności swojego zespołu w piątek, pomimo skomplikowanego dnia na Silverstone. Czas pokaże, czy dwa żółte jednomiejscowe samochody będą mogły przyjechać i drażnić McLaren.
„W piątkowe popołudnie nie byliśmy konkurencyjni, ale wiedziałem, że jest czas, aby ogarnąć kilka elementów” – analizuje Australijczyk. Wiedziałem, że w sobotę się poprawimy i będziemy mieli duże szanse na Q3.
Od pierwszego okrążenia w sobotę rano miałem dobre przeczucia i czułem, że zmierzamy w dobrym kierunku. Na papierze nie jest to tor, który odpowiada nam z szybkimi zakrętami, co byłoby bardziej dla McLarena. Myślę, że jesteśmy trochę słabsi. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)