Ricciardo i jego taktyka dotycząca opon: „Średnie opony były najlepszą opcją”

Daniel Ricciardo uzyskał przekonujący piąty czas w kwalifikacjach, mimo że średnie opony miały być mniej wydajne niż miękkie. 

opublikowany 08/08/2020 à 18:56

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Ricciardo i jego taktyka dotycząca opon: „Średnie opony były najlepszą opcją”

Przez jakiś czas w to wierzyliśmy Na trzecim miejscu znalazłoby się Renault kwalifikacjach do Grand Prix z okazji 70. rocznicy F1 w Silverstone (Wielka Brytania). Daniel Ricciardo wyróżniał się czasem na średnich oponach, podczas gdy jego przeciwnicy już po pierwszym przejeździe jeździli na miękkich oponach.

Niestety dla Żółtych i Czarnych, Nico Hülkenberg (Punkt wyścigowy). Max Verstappen( czerwony Byk) mieli zamiar jechać szybciej niż Australijczycy. Nieważne, były student Red Bulla był bardzo zadowolony, że wystartował na piątym miejscu!

"To było wspaniałe! Miejsce w czołowej piątce bardzo mnie cieszy. Mój wynik z ćwiczenia swobodnego 2 (trzeci z tyłu Mercedes) podekscytował wszystkich. Ale szczerze mówiąc, w ogóle nie spodziewałem się, że zakończę kwalifikacje na takiej pozycji, nawet jeśli nie było to daleko. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ciastka krabowe i piłka nożna – to właśnie robimy

Publikacja udostępniona przez Daniel Ricciardo (@danielricciardo) 8 sierpnia 2020 o 7:37 PDT

Tak jak wczoraj zapowiadałem, wiatr całkowicie zmienił kierunek. To jak jazda po innym torze, ponieważ zmienił się balans samochodu. Ale wszystkie moje okrążenia kwalifikacyjne były dla mnie satysfakcjonujące. »

Próba pokerowego ruchu wykonana przez Renault prawie zapłacony. Rzeczywiście, Daniel Ricciardo w Q3 używał opon średnich, które miały być mniej wydajne niż opony miękkie! 

„W Q1 jeździłem na miękkich oponach i byłem z nich całkiem zadowolony. Plan zakładał użycie średnich opon w Q2 i podczas mojego pierwszego udanego okrążenia na tych oponach zyskałem osiem dziesiątych. Były łatwiejsze w obsłudze, auto było szczęśliwsze na średnich. 

„Nadeszły czasy bez nadmiernego wymuszania, podczas gdy w przypadku miękkich trzeba było więcej walczyć. Najlepszym rozwiązaniem były nośniki” zapewnia.

W niedzielę zawodnik z numerem 3 będzie miał wiele do zrobienia, aby zapewnić drużynie Losange duże punkty, ale nadzieje są duże. „Maks (Verstappena) powinien zyskać na lepszym tempie w wyścigu, ale będzie musiał zacząć od twardych opon. 

Może to być obiecujące, ale może też nie działać dla niego. Mógłby się odizolować, ale myślę, że Nico (Hülkenberg) może być jutro głównym celem. »

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz