Rosberg: „Kara będzie bardzo kosztowna”

Nico Rosberg obawia się bardzo trudnego wyścigu po nałożonej karze, która zmusiła go do startu z siódmej pozycji w GP Austrii.

opublikowany 02/07/2016 à 18:47

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Rosberg: „Kara będzie bardzo kosztowna”

Nico Rosberg słono płaci za awarię zawieszenia, do której doszło podczas ostatniej sesji treningowej przed Grand Prix Austrii. Ze względu na uszkodzenia wyrządzone jego W07 Hybrid, które po wypadku zmusiły jego zespół do zmiany skrzyni biegów, lider Mistrzostw będzie musiał wystartować z szóstej pozycji na starcie (wykorzystując sankcję nałożoną na Sebastian Vettel) po zdobyciu drugiego czasu w Q3 pół sekundy za swoim kolegą z drużyny Lewis Hamilton.

„Cały zespół wykonał niesamowitą pracę. Nawet mechanicy Lewisa przyjechali, żeby mnie naprawić jednomiejscowy żeby wyszło na czas, najpierw chciałem na konferencji prasowej wyróżnić lidera Mistrzostw. Było napięcie, ponieważ do Q11 pozostało 1 minut, ale moment był intensywny. »

„Następnie mieliśmy ekscytującą sesję kwalifikacyjną, podczas której tor stawał się mokry, a potem wysychał i byłem zdumiony, jak szybko wyschnął– kontynuował pilot Mercedes. W końcówce Lewis wykonał naprawdę dobrą robotę. Dojechałem na drugim miejscu, ale wynik jest prawidłowy. Kara będzie bardzo kosztowna. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby wystartować z tej pozycji w dobrym wyścigu. »

Nico Rosberg może polegać na okolicznościach wyścigowych, z licznymi awariami zawieszenia występującymi podczas testów i różnymi warunkami do nadrobienia zaległości. Kierowcy Mercedesa powinni jednak znaleźć się w niekorzystnej sytuacji, rozpoczynając od ultramiękkich opon, obowiązkowych podczas pierwszego przejazdu po uzyskaniu na tych mieszankach najlepszego czasu w Q2, w przeciwieństwie do bezpośrednich przeciwników. Ferrari et czerwony Byk który zdecydował się na super miękkie opony.

„Będę musiała unikać wibratorów, to pewne. Unikałem ich nawet przez większość czasu podczas kwalifikacji, z wyjątkiem sytuacji, gdy naprawdę musiałem zaatakować., przyznał Nico Rosberg. Zarządzanie oponami będzie jutro trudnym parametrem do zarządzania, ale faktem jest, że idziemy w nieznane, ponieważ temperatury mogą spaść i zmienić ich zachowanie. Będzie ciężko, jeśli będzie gorąco, ale może będzie lepiej, jeśli pogoda będzie chłodniejsza.

Wyniki kwalifikacji do Grand Prix Austrii

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz