Nico Hülkenberg udało się doprowadzić Renault decydujące punkty z myślą o szóstym miejscu w klasyfikacji Producentów. Niemiec na początku wyścigu zmusił los do ataku Force India de Sergio Pérez, który wystartował lepiej niż pilot R.S. 17.
Hülkenberg odzyskał pozycję, wyprzedzając Péreza poza trajektorią w sekwencji 11. i 12. zakrętu na torze Yas Marina. Logicznie ukarany, były kierowca zespołu Vijaya Mallyi otrzymał 5 cali kary, ale był w stanie wymazać je z toru przed zatrzymaniem, korzystając z wolnego toru do ucieczki przed Pérezem.
Wystarczająco, aby wzbudzić niezrozumienie w klanie Force India. « Hulkenberg idzie na skróty, FIA nic nie robi i, wiecie co, zdobywają miejsce w mistrzostwach konstruktorów, co oznacza więcej pieniędzy i większą konkurencyjność w przyszłym roku, wścieka się Omar Szafran, dyrektor operacyjny Force India, cytowany przez niebo sport f1.
Nie wiem, co myślą komisarze, naprawdę trudno to zrozumieć. Niespójność nie jest świetna. » Niespójność decyzji klanu indyjskiego podkreślił także Sergio Pérez.
" Myślę, że jego kara była bardzo dziwna ponieważ byłem przed nim, a on po prostu skrócił zakręt, zyskując dużą przewagę i pozycję – komentuje kierowca VJM10 nr 11. Powinien był porzucić tę pozycję, tak jak musiał i tak zrobił później w wyścigu Grosjeani powinien był mnie wyprzedzić na torze. »
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Abu Zabi, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta na torze Yas Marina, w numerze AUTO 2142tygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)