Le Bracia Włoch i dzwony kościoła oo Maranello mogło zabrzmieć po raz pierwszy od dwóch i pół miesiąca, ale w powietrzu na torze Silverstone unosił się nieprzyjemny zapach niezrozumienia i niedokończonych spraw otaczający Scuderia Ferrari. Do tego stopnia, że jego szef Mattia Binotto musiał nam o tym przypomnieć pewnego wieczoru zwycięstwa: „Nie sądzę, że możemy powiedzieć, że był to dla nas trudny weekend, skoro wiemy, że zdobyliśmy pole position i wygraliśmy”.. Temat niezgody? Ofiara Charles Leclerc, na ołtarzu pierwszego zwycięstwa w karierze Carlos Sainz. Jesteśmy na 40. okrążeniu Grand Prix. Esteban Ocon zatrzymuje się na torze i wysiada z samochodu bezpieczeństwa. Następnie Leclerc prowadzi debaty przed Sainzem i Hamilton à douze boucles du but. On imagine à ce moment-là la Scuderia faire rentrer le Monégasque, lequel avait l’avantage de la position, à la fois en piste et au champ
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
3 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Vincenta Moyeta
05 o 07:2022
Z perspektywy czasu można stwierdzić, że powtarzające się błędy strategiczne karzące Leclerca od czasu Monako nabierają innej perspektywy. Przed nim w rankingach kolejny zmarnowany wyścig dla Monako i Sainza. Ale do czego dąży Ferrari w mistrzostwach? Trzecie miejsce?? Bo jasne jest, że Sainz nie jest poważnym przeciwnikiem dla Red Bulls. Byłoby godne ubolewania, gdyby wewnętrzna sprzeczka w Ferrari zniszczyła mistrzostwo jeszcze przed połową sezonu, przekreślając szanse Leclerca…
dedeHJ37
05 o godzinie 07:2022
Binotto nie ma już swojego miejsca w Ferrari! Wyrządził już zbyt wiele szkód, należy go wymienić!
STEPHANE DELCOURT
04 o 07:2022
Prost, Raikkonen, Alonso, Vettel, a nawet Schumacher pod koniec swojej (pierwszej) kariery, scuderia uwielbia obwiniać tych, którzy sprowadzili ją na wysoki poziom, często zanim laury zostaną nagrodzone.