Czy Honda osiągnie przewagę w 2015 roku, korzystając z dodatkowego roku przygotowań na turbo/hybrydzie 6 V1.6? Jeśli niektórzy się przekonają, inni, jak Rémi Taffin, mają bardziej szczegółowe komentarze. Japoński producent silników powróci w przyszłym roku z McLaren i będzie miał cały sezon na obserwację zawodów i optymalizację ich przygotowań. „Można argumentować w obie strony” oświadczył inżynier Wirusy-Châtillon w ESPN F1. „Będą mieli jeszcze rok na zbadanie silnika i być może opracują znacznie bardziej zaawansowany silnik, ale pracujemy także nad naszym silnikiem na rok 2015 i jest on bardzo podobny. To tylko kwestia zasobów, ponieważ nie muszą skupiać się na roku 2014 i są w pełni skupieni na roku 2015”.
Niemniej jednak Rémi Taffin pragnie to podkreślić Renault, Ferrari et Mercedes będzie w stanie zdobyć znacznie dokładniejsze dane uczestnicząc w sezonie 2014, podczas gdy Honda będzie musiała zadowolić się testami na hamowni i testami zimowymi. „Nie będą mieli jednomiejscowy kto będzie jeździł i to może być tylko wadą. Nawet jeśli masz w fabryce to, co najlepsze, zawsze w samochodzie jednomiejscowym potwierdzasz wszystko, czego nauczyłeś się zimą i przez ostatnie trzy lub cztery lata. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)