Théo Pourchaire: „Miałem uśmiech za wizjerem”

Théo Pourchaire, autor swojej pierwszej bezpłatnej sesji treningowej 1 w ten piątek w Austin, powrócił do mikrofonu Canal+ podczas swojego pierwszego oficjalnego doświadczenia w F1.

opublikowany 22/10/2022 à 08:15

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Théo Pourchaire: „Miałem uśmiech za wizjerem”

Théo Pourchaire, świetny pierwszy w F1! © Xavi Bonilla / DPPI

Kiedy opuszcza swoje jednomiejscowy w piątek około godziny 15:XNUMX czasu lokalnego, Theo Pourchaire Trudno mu było pozbyć się jego ogromnego uśmiechu. Na zjeżdżalni w Teksasie 19-latek zażył swój pierwszy oficjalny zastrzyk adrenaliny Formuła 1, za kierownicąAlfa Romeo de Valtteri Bottas. Habowie perfekcyjnie zrealizowali program, o wykonanie którego zlecił im zespół z Hinwil, do tego stopnia, że ​​udało im się niemal dorównać czasom Guanyu-Zhou na przekaźnikach przy pełnym zbiorniku benzyny. 

Kilka godzin po przejażdżce przy mikrofonie Canal+ Théo wyraził swoje zdumienie, uśmiechając się wciąż od ucha do ucha. „To była naprawdę niesamowita sesja– zwierzył się. To był pierwszy FP1 w mojej karierze. Postępowałem zgodnie z programem co do joty, wszystko poszło dobrze. Próbowałem przesuwać granice, nawet jeśli czasami byłem trochę daleko. Ale nie osiągi się liczą, bardziej fakt, że zapoznałem się z samochodem i torem. Ta trasa jest skomplikowana, ale jest jedną z najpiękniejszych na świecie!”

Theo Pourchaire

Théo Pourchaire miał uśmiech na twarzy Austina! © Florent Gooden / DPPI

Pomimo presji towarzyszącej temu pierwszemu występowi w Grand Prix Max Verstappen i inne Lewis HamiltonThéo nie omieszkał wykorzystać swojej chwili. „Kiedy mój inżynier powiedział mi, że to ostatnie okrążenie sesji, wyraźnie powiedziałem sobie, że będzie mi się to podobało, że nie wiemy, co przyniesie przyszłość. Bardzo mi się podobało, miałem uśmiech za wizjerem. Byłem szczęśliwy. Dziękuję zespołowi za niesamowitą szansę. Ta przejażdżka była dla nich również przydatna, ponieważ przeprowadzili wiele testów. ”

„Najbardziej imponujące było zarządzanie ruchem. To bardzo trudne, zwłaszcza dla debiutanta, z którego pochodzi F2. Kiedy powiedziano nam, że samochody są 5 lub 7 sekund z tyłu, po dwóch zakrętach są tuż z tyłu! Musisz więc szybko zejść z drogi. Nie mówiąc już o parametrach, którymi można zarządzać z poziomu kierownicy. Jednak najbardziej imponującą rzeczą jest prędkość wyprzedzania w szybkich zakrętach. To naprawdę szalone. Sektor 1 jest tutaj fantastyczny, ale muszę przyznać, że czasami jest trochę przerażający. Niestety, nie oczekuje się, że Francuz weźmie udział w drugiej sesji, ponieważ Guanyu Zhou był w Bahrajnie uważany za debiutanta w pierwszej rundzie sezonu. 

CZYTAJ TAKŻE > EL1 – Austin: Pourchaire debiutuje, najlepszy czas Sainza

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

0 Zobacz komentarze)