Toto Wolff ostrożny: „Nie ma cudownego lekarstwa”

Szef Mercedes Motorsport uważa, że ​​o wyniku Mistrzostw zadecyduje przede wszystkim stopień osiągów, w którym Srebrne Strzały muszą się rozwijać w porównaniu z Ferrari.

opublikowany 28/08/2018 à 09:30

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Toto Wolff ostrożny: „Nie ma cudownego lekarstwa”

Toto Wolff nie ma uśmiechu. Dyrektor wykonawczy ds Mercedes Motorsport przeanalizował zachowanie swoich dwóch mężczyzn, Valtteri Bottas et Lewis Hamilton podczas Grand Prix Belgii i wyciągnął pragmatyczne wnioski.

„Przede wszystkim musimy zadać sobie pytanie, gdzie możliwy jest postęp– uważa Austriak. Kiedy patrzę na ten wyścig, widzę wiele braków po naszej stronie. Jesteśmy mocnym zespołem, ale z wieloma oczywistymi deficytami, które uniemożliwiają nam osiągnięcie pożądanego wyniku. » Sposób, w jaki Lewis Hamilton był zdominowany Sebastian Vettel (Ferrari) wynikałaby zatem z parametrów wewnętrznych, a nie z okoliczności zewnętrznych w stosunku do marki Étoile.

 

„To nie ktoś inny radzi sobie lepiej od nas, zapewnia Toto Wolff, sposób na kontestację odnowionej formy Ferrari. Naszymi słabymi stronami w tej chwili są przyczepność i prędkość na zakrętach. Ze wszystkich czołowych zespołów to my najbardziej podgrzewaliśmy opony”, o czym świadczą ślady użytkowania na tylnej osi Mercedesa.

Jednak szef Srebrnych Strzał w końcu to rozpoznał « Ferrari mają przewagę pod względem mocy, mogliśmy to zobaczyć w różnych obszarach linii prostych. Jeśli nie potrafisz ciągnąć, a masz przewagę pod względem mocy, to czeka Cię to samo, co wydarzyło się w pierwszej rundzie. » Choć Les Hamilton startował z pole position, na prostej Kemmel dogonił go Sebastian Vettel.

 

Te dwa obszary mogą odegrać główną rolę w niektórych utworach tej jesieni, „jak Singapur (składający się z 23, głównie wolnych zakrętów) lub Meksyk (najdłuższa prosta w sezonie).” Mercedes rzadko bywał na imprezie w Singapurzenawet w okresie ich dominacji we wczesnych latach ery V6 Turbo Hybrid.

Na koniec sezonu kluczowym elementem będzie nie tylko niezawodność, ale także osiągi. „Nie ma cudownego lekarstwa. Nie znajdziemy wydajności, która nagle da nam trzy dziesiąte wartości jednomiejscowy lub silnik. To wyścig o osiągi i to właśnie zadecyduje o zwycięstwie lub porażce w mistrzostwach.  »

 

Oprócz aspektu mechanicznego, tytuł kierowców może zostać zakłócony przez użycie instrukcji zespołowych. Zarówno w Ferrari, jak i w Mercedesie koledzy z drużyny duetu Vettel-Hamilton pozostają w tyle i nie powinni dążyć do korony. Toto Wolff zapewnia jednak, że Valtteri Bottas traci 87 punktów do Lewisa Hamiltona na razie nie zmieniajcie niczego w jego egalitarnym traktowaniu…

„Nienawidzę tego robić. Jest to całkowicie sprzeczne z moimi instynktami rywalizacji. Staramy się zachować neutralność w stosunku do naszych dwóch kierowców. » Zanim wyjaśnię: „Zobaczmy, jak Monza (Włochy, 1-2 września) się rozwinie, a następnie przeanalizujemy, czy będziemy musieli przenieść wszystkie nasze siły za jednego z naszych ludzi. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz
Paul Ricard – Wyścig 1 PCCF 2024