Toto Wolff: „Musimy szanować komisarzy”

Toto Wolff uważa, że ​​decyzja sędziów dotycząca kary dla Sebastiana Vettela wydaje się sprawiedliwa w świetle przepisów.

opublikowany 10/06/2019 à 10:20

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Toto Wolff: „Musimy szanować komisarzy”

Siódme zwycięstwo w sezonie w siedmiu rozegranych Grand Prix nadało klanowi szczególny smak Mercedes. Sukces Lewis Hamilton została faktycznie uzyskana dzięki nałożonej sankcji Sebastian Vettel (Ferrari), uznany za winnego niebezpiecznego powrotu na tor przeciwko Brytyjczykowi po zmianie toru jazdy na zakrętach 3 i 4 w Montrealu.

Wskazano karę, na którą nałożono Scuderia Ferrari zamierza złożyć apelację, wciąż pozostawiając w napięciu nowe pierwsze miejsce mistrza świata, co nie omieszkało wywołać reakcji Toto Wolff, szef Mercedes-AMG F1.

„Dobrze, że są emocje i że sport polaryzuje, mówi Wolff przy mikrofonie Canal +. Jest zasada i zasada mówi, że jeśli kierowca wypadnie z toru, należy pozostawić miejsce odpowiadające samochodowi, co nie miało miejsca.

Ale to nie jest ani czarne, ani białe, nie jest to w 100% wina jednego lub drugiego. Myślę, że z mojej perspektywy jest to bardziej decyzja 60/40 na korzyść Lewisa. Jeśli chodzi o Ferrari, musimy spojrzeć na to z innej strony. Musimy akceptować wszystkie opinie.

Sebastian nie jest zadowolony, bo jest zwycięzcą na torze, a odebrał mu to rzut karny, ale musimy także szanować komisarzy. Jest kilku bardzo doświadczonych. Czasem idzie po naszej myśli, czasem nie. »

Srebrne Strzały pod presją

Jeśli Mercedes będzie kontynuował passę zwycięstw w F1 w 2019 roku (która sięga nawet Grand Prix Brazylii w 2018 roku), niemiecki zespół nie będzie miał łatwego weekendu w Kanadzie. Runda, w której gwiazdorski zespół wprowadził oczekiwaną modernizację silnika, ale mistrzowie świata musieli stawić czoła kilku problemom technicznym w W10.

„W ten weekend musieliśmy pokonać pewne wyzwania, takie jak problem z ciśnieniem paliwa w samochodzie Valtteriego w piątek i wyciek hydrauliczny w samochodzie Lewisa w niedzielę rano, co wymagało przebudowy prawie całego samochodu. mówi Wolff.

Nie byliśmy nawet pewni, czy rozpoczniemy wyścig i czy samochód ukończy. A wszystko to dzieje się za kulisami. Mogę tylko pogratulować zespołowi niesamowitego wysiłku, jaki włożył w ten weekend, aby zapewnić sobie konkurencyjność. »

Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Kanady, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Montrealu, w numerze 2220 AUTOtygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz