Z testami Shielda, co prawda raczej nieudanymi, biorąc pod uwagę komentarze Sebastian Vettel po okrążeniu toru Silverstone nie sądziliśmy, że aureola równie szybko powróciłby na czołową pozycję w F1.
Jednak w tym tygodniu FIA potwierdziła wprowadzenie systemu Halo od 2018 roku w samochodach jednomiejscowych. Międzynarodowa federacja również to zrobiła uzasadnił swój wczorajszy wybór, ujawniając pewne parametry ustalone w trakcie testów tego rozwiązania.
Toto Wolff, zadawane przez fanów w pytaniu i odpowiedzi opublikowanym na stronie internetowej zespołu Mercedes, skomentował decyzję FIA. « Myślę, że prawdopodobnie FIA nie miała innego wyjścia, jak tylko wprowadzić Halo, – wyjaśnia Austriak.
Zwiększenie bezpieczeństwa należy do FIA i przyjrzała się różnym systemom. Żaden z nich tak naprawdę nie zadziałał, a Halo dało najwięcej satysfakcji. Nie podoba mi się ten wygląd – estetyka – ale decyzja została podjęta i teraz musimy ją jak najlepiej wykorzystać. »
Decyzja o zainstalowaniu Halo w 2018 roku nie wydaje się zbyt udana na padoku F1, gdyż urządzenie skrytykował także Niki Lauda, niewykonawczy prezes Mercedesa. Kilku kierowców również wyraziło raczej negatywną opinię na temat systemu, którego konstrukcja będzie ewoluować przed 2018 rokiem, co potwierdza FIA.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)