Tsunoda zadebiutował w Formule 1

Japoński kierowca Yuki Tsunoda zadebiutował w Formule 1 za kierownicą AlphaTauri 2018. Posiada teraz Superlicencję.

opublikowany 04/11/2020 à 19:01

Tulisa

0 Zobacz komentarze)

Tsunoda zadebiutował w Formule 1

Uff, Yuki tsunoda prawie ma swoją superlicencję. Do tej pory Japończykom szczególnie brakowało 300 kilometrów na pokładzie a Formuła 1 aby zdobyć cenny sezam, który pozwala ścigać się w F1. To jest misja spełniona. Lider branży czerwony Byk w czwartek przejechał 350 kilometrów za kierownicąAlfa Tauryń 2018, czyli 72 okrążenia toru Imola.

Trzeci w mistrzostwach Formuła 2 z Carlinem dołączył do Emilii Romagna po Grand Prix w ostatni weekend. Tsunoda przejechał swoje pierwsze okrążenia na mokrych oponach na wilgotnym torze po nocnym chłodzie, po czym podczas piątego przejazdu przeszedł na opony typu slick. „Miło było zobaczyć, jak mechanicy zdejmowali koce grzewcze z opon, zanim mnie wypuścili”. uśmiechnął się Japończyk. „Widziałem to tylko w oficjalnej grze wideo Formuły 1. Marzyłem o przeżyciu tego rodzaju chwili w prawdziwym życiu. »

Zdaje sobie sprawę, że Formuła 1 bardzo różni się od Formuły 2, do której jest przyzwyczajony.

„To inny świat, szczególnie jeśli chodzi o moc i hamowanie. Nie martwiłem się o swoje czasy, skupiałem się tylko na przyzwyczajeniu się do samochodu F1. W samochodzie F1 jest wiele rzeczy do zrobienia, na przykład zmiana kierownicy. Jednak dużo pracowałem na symulatorze w fabryce Red Bulla w Milton Keynes. Kiedy pojechałem do Faenzy, aby tam wyprofilować swoje siedzenie, dużo rozmawialiśmy o ustawieniach kierownicy” szczegółowo opisał Yuki Tsunoda po sesji.

« Zapamiętanie wszystkiego zajmuje trochę czasu w ferworze chwili, gdy inżynier prosi Cię o dostosowanie trybu. Na początku miałem tendencję do patrzenia na kierownicę, nawet jeśli oznaczało to zwolnienie. Dużo trenowałem także fizycznie, aby przygotować się do Formuły 1, a mimo to pod koniec dnia byłem dość zmęczony. Jeśli wrażenia z jazdy są podobne, fizycznie jest znacznie trudniej niż w F2. »

To pierwszy raz, kiedy japoński kierowca prowadził samochód F1 od czasu Naoki Yamamoto, który wziął udział w pierwszej bezpłatnej sesji japońskiego GP F1 2019 z bolidem Stabilny Toro Rosso.

Yuki Tsunoda jest kandydatką na stanowisko startowe w AlphaTauri od 2021 roku Pierre Gasly. Aby uzyskać SuperLicencję, musi teraz zająć miejsce w pierwszej czwórce mistrzostw F2.
 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz