Sebastian Vettel nie ma najspokojniejszego końca sezonu. Od czasu dwóch awarii silników w Walencji niemiecki kierowca wie, że do końca roku pozostało mu niewiele bloków, podczas gdy każdy kierowca może wykorzystać tylko osiem w całym sezonie. Mimo wszystko Fabrice Lom, odpowiedzialny za obsługę silników Renault chez czerwony Byk, twierdzi, że Vettel ma ograniczone osiągi i przebieg jedynie pierwszego dnia każdego Grand Prix.
« Wyraźnie podjęto decyzję, aby nie przyjmować kary za silnik wobec Sébastiena i zmniejszyć przebieg w piątek, rozpoznaje Loma w podcaście Renault F1 Zespół. Z drugiej strony nigdy nie ograniczaliśmy ani przebiegu, ani wyników w sobotę i niedzielę. Dorównywał każdemu kierowcy. W piątek jest on ograniczony tylko do około stu kilometrów. »
Sebastian Vettel, który może polegać wyłącznie na silnikach, które już dużo przepracowały, mógłby zyskać na dziewiątym silniku w 2009 roku. ” Biorąc pod uwagę słabe wyniki, jakie osiągamy w tej chwili, nie jest wykluczone, że użyjemy dziewiątego silnika, aby umożliwić mu przejechanie większej liczby kilometrów w piątek. Jest to wybór, którego musimy dokonać w nadchodzących dniach. »
Jednak ten manewr nie byłby pozbawiony ryzyka. Jeśli z jednej strony Sebastian Vettel mógłby w ten sposób zgromadzić więcej kilometrów w wolnych treningach, w przypadku podjęcia takiego wyboru zostałby ukarany na polach startowych kolejnego Grand Prix. „ Oznaczałoby to dziesięć miejsc karnych w Singapurze, potwierdza Lom, więc bardzo trudny wyścig. Oznaczałoby to niemal rezygnację z wyniku w Singapurze. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)