Toro Rosso opuszcza Silverstone z mieszanymi uczuciami. Z pewnością Daniil Kvyat zdobywa punkty za dziewiąte miejsce w Anglii, ale włoska drużyna mogła celować w podwójną liczbę punktów bez problemów technicznych z silnikiem jednomiejscowy doAlexander Albon.
Ofiara A problem ze zbyt wysokim napięciem w turbo/hybrydowym zespole napędowym Hondy V6Tajlandia nie był w stanie dojechać do ostatniego pit stopu i musiał poradzić sobie z zestawem opon, które były zbyt zużyte, aby powstrzymać rywali w walce o honorowe miejsca.
„Dane wykazały problem z wysokim napięciem, potwierdza Toyoharu Tanabe, dyrektor techniczny Hondy F1. Powiedzieliśmy więc zespołowi, że ze względów bezpieczeństwa nie zaleca się drugiego przystanku. »
„Nie mogliśmy się zatrzymać ani dotknąć samochodu, więc musieliśmy pozostać na torze, podczas gdy inni się zatrzymywali, przyznaje Albon. To była frustrująca przejażdżka, ale czasami tak właśnie bywa. »
W ten sposób pozwalają na to niepowodzenia Albona Nico Hülkenberg aby zapewnić słynne podwójne dotarcie do punktów o godz Zespół Renault F1.
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Wielkiej Brytanii, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów na Silverstone, w numerze AUTO 2225tygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)