La Stabilny nie przyznaje się do porażki w 2021 roku. Legendarny włoski zespół przygotowuje obecnie ulepszenie swojego hybrydowego silnika V6 turbo, który musi być eksploatowany w drugiej połowie sezonu.
W rzeczywistości zespoły z Formuła 1 ograniczają się do modernizacji każdego elementu jednostki napędowej. Aż do Grand Prix Węgier, Ferrari Charles Leclerc et Carlos Sainz Jr użył bloku silnika zmieszanego z częściami z lat 2020 i 2021. To wkrótce będzie historią starożytną.
Mattia Binotto, szef The Reds, wyjaśnił to na oficjalnej stronie F1. „Wprowadzimy rozwój jednostki napędowej (PU). W 2021 roku możesz mieć zupełnie nowy blok silnika. Oznacza to, że możesz dokonać aktualizacji w każdym elemencie tego silnika – ICE (silnik spalinowy), turbo, MGU-H, akumulatory, MGU-K itp.
To, co zrobiliśmy na początku sezonu, polegało na tym, że nie ukończyliśmy pełnego rozwoju układu napędowego. Są więc jeszcze elementy z zeszłego roku. Doprowadzimy do ich ewolucji. Będzie to dla nas ważny krok na koniec sezonu. Jednak dla nas najważniejsze będzie doświadczenie zgromadzone na rok 2022.”
Ferrari jest trzecie w klasyfikacji konstruktorów i ma tyle samo punktów McLaren (zasilany przez Mercedes), dopóki pozostało jeszcze 12 wydarzeń.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)