Według Leclerca Ferrari „bardzo trudne w prowadzeniu”.

Monako z pewnością zdołał umieścić SF1000 w pierwszej piątce podczas wolnych treningów, ale odbyło się to kosztem pewnego gburowatego zachowania.

opublikowany 01/08/2020 à 09:41

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Według Leclerca Ferrari „bardzo trudne w prowadzeniu”.

Skazani na zrobienie, co mogą z A jednomiejscowy niespokojny, Charles Leclerc et Ferrari w bezpłatnych testach eksperymentowali z „radykalnie innym podejściem” do siły docisku aerodynamicznego SF1000. 

Wynik mógł wydawać się korzystny, biorąc pod uwagę licznik czasu z czwartym czasem Monako w EL4, 2 dziesiątymi odniesienia ustalonego przez Racing Point z Lance Stroll

Jednak w piątkowy wieczór 22-latek wyjaśnił, że odczucia za kierownicą nie należą do najprzyjemniejszych. 

« Tempo na szybkim okrążeniu jest bardziej obiecujące, niż oczekiwano, więc to dobra wiadomość– skomentował Leclerc. Przyjęliśmy radykalnie inne podejście do poziomu docisku i wydawało się, że opłaciło się to w symulacjach kwalifikacyjnych. 

Nie dotyczy to później długich przejazdów. Równowaga jest naprawdę niepewna, a prowadzenie samochodu jest bardzo trudne. Naprawdę trudno nie popełnić błędu. Musimy znaleźć rozwiązanie, ponieważ w przeciwnym razie Grand Prix może być naprawdę długie. Musisz zobaczyć, co możesz poświęcić na okrążeniu, aby uzyskać lepsze wyniki w wyścigu ". 

Po drugiej stronie garażu, Sebastian Vettel miał skrócony start z powodu kilku alertów mechanicznych. Przede wszystkim problem z przesiadką pozbawił Niemca możliwości swobodnego treningu 1. Po południu uparty zestaw pedałów jeszcze bardziej ograniczył jazdę poczwórnego mistrza świata.

« Dzień był dość zaburzony, zwierzył się Vettel w piątkowy wieczór. Trudno było znaleźć rytm, a to tor, na którym jest on potrzebny, aby wyznaczyć konkurencyjne okrążenie. Ale nadal udało nam się dowiedzieć kilku rzeczy ". 

Niemiec musiał jednak zadowolić się po raz 18. na EL2, ponad 1”5 sekundy za Stroll’s Racing Point. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz