Pilot Renault Na ostatnim podjeździe Juncao skręcił szeroko za krawężnik, stracił kontrolę nad swoim R.S.18 i uderzył w barierkę zabezpieczającą, pozbawiony grawitacji. Nie można było tego samego powiedzieć o jego jednomiejscowy, Hulkenberg zmuszony do oglądania reszty sesji w garażu Losange, mając na koncie tylko sześć okrążeń w drugim treningu.
« Zjechałem z ostatniego zakrętu trochę za szeroko, opowie później były zwycięzca konkursu 24 godziny Le Mans. Użyłem trochę za dużo wibratora, może byłem zachłanny. Samochód wjechał na tył i od tego momentu zostałem pasażerem.
Gdy tylko doszedłem do dna, zostałem wrzucony na trawę, gdzie nie było przyczepności. Wypadek był nieunikniony i wiedziałem, że uderzę w ścianę. Wszystko wydarzyło się bardzo szybko, był to mały błąd, ale spowodował duże szkody. Niezupełnie idealne na popołudnie w pracy ".
Pomimo straconego czasu startowego Hülkenberg zaprzecza jakiemukolwiek negatywnemu wpływowi na resztę wydarzeń na torze Interlagos, gdzie w 2010 roku zdobył swoje jedyne pole position w karierze Williams.
« Nie jest wspaniale przegapić długi program sztafetowy i przygotowania do rund kwalifikacyjnych, ale jestem pewien, że nie będzie to dla mnie karą do końca weekenduDodał. Sezon się kończy, więc znam ten samochód jak własną kieszeń ".
Po dwóch przekonujących weekendach w Stanach Zjednoczonych i Meksyku, w Brazylii żółto-czarne samochody zdawały się dorównać sytuacji, nie wchodząc do pierwszej dziesiątki w dniu otwarcia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)