Ari Vatanen, bardzo rozczarowany prezydenturą Maxa Mosleya na czele FIA, rozumie, że producenci samochodów chcą wycofać się z Formuła 1Jak Toyota l?a fait. Plus tôt dans l?année, la fronde menée par les équipes de F1, parmi lesquelles celles des constructeurs, avaient menacé d?aboutir à la création d?une série parallèle. Pour le Finlandais, rien de plus normal dans cette tentative.
« Potrafisz analizować sytuację, Renault miałby prawo (opuścić F1), to poważna międzynarodowa firma, a nie „szaleni ludzie”, jak ich nazwał Max Mosley, potwierdza Vatanen dla CNN, odnosząc się do buntu producentów zaangażowanych w F1 w połowie roku i wyobrażając sobie możliwe wycofanie się Renault z F1. Są po prostu bardzo rozczarowani zarządzaniem Formułą 1. »
Rajdowy mistrz świata z 1981 roku, który chciał odwrócić tę tendencję, kandydując na prezydenta FIA, uważa, że producent samochodów nie jest już zbytnio zainteresowany obecnością w F1. „ Formuła 1 znana jest dziś jedynie ze swoich afer, konfliktów i kryzysów. Duże firmy nie mogą sobie na to pozwolić. »
Zdaniem Ari Vatanena wycofania Hondy, BMW, Bridgestone i Toyoty z Formuły 1 nie należy obwiniać światowego kryzysu gospodarczego. „ Musimy zdać sobie sprawę, że realia gospodarcze nie mają nic wspólnego z kryzysem » który wstrząsa światem Formuły 1, potwierdza Fin. „ Duże firmy zawsze starają się zajmować się marketingiem i promocją, nawet w trudnych czasach, ale tylko w rozsądny sposób. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)