Po mieszanym weekendzie w Bahrajnie, oznaczone 15. miejscem dla Alexander Albon i 20. za Logan sierżant, Williams ma nadzieję, że wypadnie lepiej przed Grand Prix Arabii Saudyjskiej. Zespół, spowolniony podczas wyścigu przez przegrzanie silnika i awarię elektroniki w kierownicy amerykańskiego kierowcy, pracował w tym tygodniu nad pozbyciem się problemów.
OKRĄŻENIE 10/57
„AGGH!” krzyczy Logan Sargeant po ucieczce
Znowu radzi sobie dobrze, ale teraz spadł na ostatnie miejsce# F1 #BahrainGP pic.twitter.com/6GbCzR0jbV
- Formuła 1 (@F1) 2 marca 2024 r.
„W zeszłym tygodniu w Bahrajnie mieliśmy pewne problemy, w tym problemy z jednostką napędową i chłodzeniem koła zamachowego. Wykorzystaliśmy kilka dni poprzedzających wyścig w Jeddah, aby rozwiązać te problemy i z FW46 podchodzimy do wyścigu pewniej.”, zapewnia Dave Robson, dyrektor wykonawczy.
Logan Sargeant wyjaśnia, że pomimo « Problemy " spotkaliśmy się w Bahrajnie: « Od początku wyścigu mamy pozytywne punkty, na których możemy się oprzeć w drugiej rundzie. ”
Williams spodziewa się bardzo ciasnego środka pola
W przededniu wolnych treningów zespół spodziewa się niezwykle zaciętego wyścigu, w którym będzie się liczył każdy dziesiąty.
„Ciekawie będzie zobaczyć, jak ewoluuje pomocnik, gdy tutaj, w Arabii Saudyjskiej, podejmiemy zupełnie inne wyzwanie. Tor w Jeddah jest szybki i stawia kierowcom i samochodom zupełnie inne pytania niż tor w Sakhir. Pirelli wprowadza środek swojej gamy opon, co stanowi kolejną dużą zmianę w porównaniu z zeszłym tygodniem, podkreśla także Dave Robson. Prawdopodobnie wszystkie zespoły zmniejszą poziom oporu, co może zmienić kolejność w środku stawki w dniu wyścigu. »
Po stronie pilotów wyczuwalna jest chęć osiągnięcia lepszych wyników. Lider zespołu Alex Albon jest sfrustrowany « rozczarowujący pierwszy wyścig », jest spełniony „aby do tego wrócić i zaangażować się w tym tygodniu”. „Jeddah to fajny tor, na którym liczy się pewność siebie połączona z szybkością. Ciekawie będzie wybrać się na inny tor i zobaczyć, jak zachowuje się FW46. Mamy nadzieję, że wyciągniemy wnioski z Bahrajnu i dobrze je wykorzystamy w ten weekend w walce o środek stawki. kontynuuje Tajlandia.
„Z mojego doświadczenia wynika, że Jeddah jest jednym z najszybszych torów ulicznych w kalendarzu, z kilkoma szybkimi zakrętami i niewielkim marginesem błędu. Po pierwszym wyścigu walka w środku stawki wydaje się zacięta, a różnice między zespołami są niewielkie. Mamy świetną okazję, aby natychmiast się odbić i osiągnąć pozytywny wynik” – dodał. mówi Logan Sargeant, który ma nadzieję sprawdzić się w swoim drugim sezonie w F1.
CZYTAJ TAKŻE > Max Verstappen w Mercedesie, pomiędzy fantazją a rzeczywistością
Kelmana Martiego
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)