Williams, après trois ans de partenariat avec Toyota, n?a pas souhaité renouer son association avec Renault, która przyniosła tak wiele tytułów w latach 90. Zespół Grove ostatecznie zdecydował się zatrzymać Coswortha, który powróci w 2010 roku, dostarczając silniki pięciu zespołom (Campos, Manor, USF1, Lotus i Williams).
Jednak w 2006 roku stowarzyszenie Williams-Cosworth nie zdziałało cudów. Mark Webber i Nico Rosberg byli w stanie zgromadzić między sobą zaledwie jedenaście punktów w sezonie przerywanym odejściem na emeryturę. Jednak według Sama Michaela, który rozmawiał z autosport.com, Cosworth będzie w stanie zapewnić śmigła wysokiej jakości. „ Inżynieria jest w czołówce tego, co robią i to nam się podobało, zwierza się dyrektorowi technicznemu Williamsa. Ich niezawodność silników powinna być na dobrym poziomie, biorąc pod uwagę obowiązujące przepisy. »
W przyszłym sezonie, pomimo zmiany producenta silnika i wymiany dwóch kierowców, Sam Michael spodziewa się, że Williams będzie rywalizował z najlepszymi. „ Naszym celem jest zawsze być w czołówce. Wszyscy są tak blisko siatki, że jest to realistyczny cel, biorąc pod uwagę, że przepisy zamknęły drzwi do wielu obszarów. Znalezienie jednej dziesiątej lub dwóch w aerodynamice może pomóc w wygrywaniu wyścigów. Dlatego w tym roku zwycięzców było tak wielu. Cosworth wykona dobrą robotę. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)