Po katastrofalnym Grand Prix Monako, po dwóch gwałtownych wypadnięciach poza tor Rubensa Barrichello i Nico Hülkenberg, Stajnia Williams ciężko pracował, aby znaleźć przyczyny tych dwóch wypadków. I wydaje się, że mogą to być nowe przednie skrzydła opracowane przez brytyjski zespół. Tak naprawdę oba FW 32 powinny powrócić do swojej starej konfiguracji aerodynamicznej w ten weekend podczas tureckiej rundy mistrzostw świata. F1.
„Wszystkie części, które wymagały wymiany, zostały wymienione, z wyjątkiem przednich błotników, na które potrzebujemy więcej czasu, mówi Sam Michael. Musimy wrócić do poprzedniej specyfikacji wyścigu i poczekać, aż Montreal przyjmie tę nową ewolucję. ”
Oprócz problemów związanych z aerodynamiką brytyjski zespół ma nadzieję, że Cosworthowi uda się poprawić osiągi swojego V8, aby osiągnąć nowy poziom.
„Cosworth ciężko pracował nad kwestiami, o których mówiliśmy od początku sezonu i otrzymaliśmy już pewne wskazówki zmierzające we właściwym kierunku, – kontynuuje dyrektor techniczny. Stambuł będzie dla nas okazją do przetestowania tych rozwiązań na torze. Zgodnie z naszym programem rozwoju oba FW32 otrzymają również nowe hamulce i pewne ulepszenia mechaniczne”.
Pomimo bardziej niż katastrofalnej niedzieli, FW32 wykazały się dobrym humorem podczas kwalifikacji w sobotę poprzedzającą Grand Prix Monako, a Rubens Barrichello i Nico Hülkenberg zdołali odpowiednio zająć miejsca jednomiejscowy na 9. i 11. miejscu na starcie. Życzmy zatem Sir Frankowi i jego ludziom, aby rozwój sytuacji w Istanbul Park pozwolił Brazylijczykowi i Niemcowi zbliżyć się do zespołów Force India i Renault.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)