Williams przeżył swój najbardziej frustrujący wyścig w sezonie w Monako. Dwa spektakularne wypadki, dwa wyścigi zrujnowane bez wyraźnego powodu i brak punktów, a Rubens Barrichello był o krok od świetnego występu. Po wyścigu przyczyny wypadku Barrichello nie były znane, natomiast przednie skrzydło Nico Hülkenberg był już podejrzany. W najbliższy poniedziałek Sam Michael, dyrektor techniczny zespołu Grove, ujawnia, co było przyczyną wypadku obu samochodów.
« Rubens doznał złamania tylnego zawieszenia. Mamy pojęcie, która dokładnie część jest za to odpowiedzialna, ale aby mieć całkowitą pewność, musimy poczekać, aż materiały zostaną przetestowane w fabryce. Ale to nie będzie problemem w przyszłości. Jeśli chodzi o Nico, doświadczył awarii czujnika łopatek sprzęgła na starcie. Następnie w pierwszym zakręcie uderzył w tył HRT i uszkodził wsporniki przednich błotników. Kiedy wjechał do tunelu, przednie skrzydło zawiodło i uderzył podsterownie w ścianę. »
« Te elementy, które zawiodły, nie były nowe i są w samochodzie od początku sezonu– kontynuuje Michał. Mamy teraz dużo pracy związanej z wymianą uszkodzonych części, takich jak dyfuzory i przednie błotniki. Jednak oba podwozia są w dobrym stanie, co jest pozytywne. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)