Wolff uważa, że ​​Mercedes zmniejszył o połowę przewagę nad Red Bullem i Ferrari

Dzięki ulepszeniom wprowadzonym na Silverstone w W13, Mercedes w dalszym ciągu osiąga dobre wyniki. Choć nadal jest wiele do zrobienia, Toto Wolff uważa, że ​​w ostatnich miesiącach niemiecki zespół zmniejszył o połowę dystans do Red Bulla i Ferrari.

opublikowany 13/07/2022 à 19:14

Tomek Trichereau

0 Zobacz komentarze)

Wolff uważa, że ​​Mercedes zmniejszył o połowę przewagę nad Red Bullem i Ferrari

Toto Wolff wierzy, że podczas Grand Prix Francji Mercedes mógłby zbliżyć się nieco do Red Bulla i Ferrari. © Foto Antonin Vincent / DPPI

W Austrii ku wielkiemu zdziwieniu osiągnięto najlepszy wynik drużynowy Mercedes z trzecim i czwartym miejscem Lewis Hamilton i George'a Russella. Nawet jeśli stajnia Toto Wolff skorzystał z podwójnej eksplozji Carlos Sainz, nadal wykonano krok naprzód. Ulepszenia wprowadzone w W13 wydają się przynosić realny wzrost wydajności Srebrnych Strzał. Nawet jeśli Mercedes był już blisko, to nadal nie jest w stanie dotrzymać tempa dwóm czołowym zespołom, jak Sprint Race George'a Russella w Spielbergu.

« Po prostu brakuje nam kilku dziesiątych tu i tam. Myślę, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmniejszyliśmy różnicę o połowę, lepiej to rozumiemy, ale wciąż jesteśmy na trzecim, czwartym miejscu. Jesteśmy gdzieś pośrodku niczego " uważa Toto Wolff, menadżer zespołu Mercedesa. Powyżej McLaren ou Alpine ale zawsze z tyłu czerwony Byk et FerrariW takiej sytuacji od początku sezonu znalazła się niemiecka drużyna. Ale od dwóch Grand Prix marka z gwiazdą przystąpiła do walki o pierwszy rząd w kwalifikacjach. Wynik, który Lewis Hamilton mógłby osiągnąć bez wypadku w Q3.

Toto Wolff uważa, że ​​Mercedes powinien czuć się bardziej komfortowo w Le Castellet

Ten incydent miał wpływ na resztę weekendu na Red Bull Ring. „ Oczywiście awarie w kwalifikacjach nie pomogły, ponieważ nawet jeśli potrafisz przygotować samochód, od samego początku stawia Cię to w złym położeniu. Nie spodziewaliśmy się więc, że będziemy tutaj naprawdę konkurencyjni ze względu na charakter toru», ocenia Toto Wolff, który idzie jeszcze dalej, szacując, że pod względem tempa wyścigowego Mercedes mógłby utrzymać Verstappen gdyby zaczęła wyżej na starcie.

Jeśli Mercedes spodziewał się zgrzytać zębami na Spielbergu, Castellet powinien lepiej pasować do W13. „ Paul Ricard powinien mieć się dobrze, analizuje Austriak. To tor przypominający trochę Silverstone z szybkimi zakrętami. Przynajmniej na papierze wygląda na to, że możemy tam rozegrać dobry mecz. »

We Francji Mercedes powinien nieco zbliżyć się do liderów. Jednak zanim Srebrne Strzały będą mogły wrócić na szczyt, nadal pozostaje wiele do zrobienia. „ Zaczynamy widzieć, że jesteśmy coraz bliżej występów liderów, co dobrze, ale znaleźliśmy się w sytuacji, o której zawsze rozmawialiśmy, a mianowicie, że pewnego dnia, po ośmiu tytułach z rzędu, ta passa została przerwana ulegnie uszkodzeniu i chcemy, aby był to tylko wypadek, a nie jakiś długi cykl », podsumowuje menadżer austriackiego zespołu. Czy Mercedes, który zadowolił się trzecim miejscem na mecie, może mierzyć wyżej w Le Castellet? Będzie to zależeć zarówno od osiągów W3, jak i od potencjalnych niepowodzeń mechanicznych Red Bulla i Ferrari.

CZYTAJ TAKŻE > Mercedes na wrogich ziemiach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz