Jest z tym Yuki tsunoda trochę ciągłej frustracji, spowodowanej ciągłym wrażeniem, że Japończycy są całe lata świetlne od tego, na co powinien pozwolić im ich wrodzony talent. Nie posuniemy się tak daleko, aby ekscytować się jak Ross Brawn po swoim pierwszym Grand Prix w Bahrajnie w 2021 roku, potwierdzając wówczas, że Yuki był „najszybszy debiutant od lat”. Ale tor dla juniorów o kieszonkowym rozmiarze i ładnej kierownicy pokazany z przerwami F1 donne cette fâcheuse impression qu’il lui en reste (beaucoup !) sous le pied. Sa principale marge de progression, Helmu
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)